У червні 2024 року розпочнеться будівництво інтермодального “сухого” порту Horonda Platform.
Відповідне рішення ухвалене за результатами зустрічі представників NSV Group та міністра бізнесу Італії Адольфо Урсо щодо обговорення українсько-італійського інноваційного логістичного центру Horonda Platform, передає Elevatorist.
Також представники NSV Group та міністр бізнесу Італії Адольфо Урсо вирішили подати заявку від NSV Group за підтримки FS Group (італійської залізниці) відповідно до закону про “інвестнянь”. Крім того, погоджено визначити стратегію щодо залучення італійського бізнесу до розбудови індустріального парку. У перспективі – створення італійського селища поряд з Horonda Platform.
Упевнені, що спільні зусилля українських та італійських партнерів сприятимуть створенню інноваційного логістичного центру, який стане не лише символом співпраці двох країн, а й важливим фактором розвитку обох економік. Віримо, що зможемо залучити ще більше італійських бізнесменів до участі у створенні індустріального парку. Ми з нетерпінням чекаємо на початок будівництва й пишаємося тим, що зможемо зробити свій внесок у розвиток логістичної сфери України, а значить — у відновлення країни після перемоги, — зазначив керівний партнер NSV Group Миколи Шаповалов.
Сухий порт для перевантаження аграрної продукції та контейнерів у вагони, які здатні транспортувати товари вузькою євроколією, мають намір побудувати у Волинській області, зазначив один зі співзасновників групи компаній “Ковельсільмаш” Ілля Кошкін виданню “Вісті Ковельщини”.
Наші плани пов’язані насамперед із тим, що така можливість існує. По-друге, у нас є своя залізнична гілка. Цю залізничну гілку викупило одне з харківських підприємств. Залізничну колію, яка не працювала понад 10 років, вдалося відремонтувати. Також є погодження з “Укрзалізницею”, технічні умови для подальшої реконструкції залізничної колії. Тому ми намагаємося активно займатися розв’язанням цих питань, запрошуємо як українських, так і зарубіжних інвесторів прийти сюди з метою розміщення власних інноваційних виробництв та міжнародного логістичного хабу з розвантаження і завантаження різноманітної продукції з подальшим перевезенням її у європейському напрямку, — зазначив він.
Кошкін акцентував, що транспортування планують здійснювати не тільки з України в Європу, а й у перспективі відкрити шлях з Китаю у Західну Європу. Планується створити у Ковелі індустріальний парк, в якому перевантажуватимуть товари з широкої на вузьку колію.
Він додав, що на “Ковельсільмаші” торік був збудований зерновий термінал, який уже почав працювати. Однак його роботу загальмувала блокада на кордоні з боку Польщі та Угорщини.
Працював термінал тільки на широкій колії, оскільки вузьку ми тільки починаємо будувати. Перебуваємо у пошуку потенційних партнерів. Крім зернового перевантаження, тобто елеватора, обладнаного для сушіння і зберігання великої кількості зерна, плануємо зробити великий контейнерний майданчик. Територія дозволяє. В нас навіть є підйомне обладнання мостового типу (козлові крани), які можна використовувати для цих потреб. Є відповідна інфраструктура: будівлі, де можуть бути розміщені офісні приміщення, маємо електроенергію, газ, дороги. Підприємство розміщене поблизу міжнародної траси. Наші фахівці готові виконувати поставлені завдання, — уточнив керівник “Ковельсільмаш”.
Нагадаємо, виключення агрохолдингу “Кернел” з Варшавської фондової біржі продовжено до 2024 року.
Kernel Holding S.A. не буде виплачувати дивіденди за 2023 фінансовий рік, що закінчився 30 червня 2023 року. Відповідне рішення було ухвалено під час зборів акціонерів.
Через загострення протесту перевізників, час очікування для водіїв вантажівок на виїзд з Польщі через пункт пропуску в Дорогуську на українському кордоні зріс до більш ніж 30 днів, оскільки дозволяється проїзд лише одного автомобіля кожні три години.
Приблизно половина зернових культур в Україні експортується через неофіційні канали, уникаючи сплати податків.
Протягом січня-листопада 2023 року Україна імпортувала товарів на суму $57,2 млрд та експортувала на $32,8 млрд, згідно із повідомленням Державної митної служби України.
Станом на 15 грудня 2023 року обсяг експорту зернових та зернобобових культур з України в сезоні 2023/24 склав приблизно 15,3 млн тонн. Це на 4,7 млн тонн, або 23% менше порівняно з аналогічним періодом минулого сезону.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!