Новини    10 грудня 2021 18:01

У 2021 році зовнішні поставки свинини зросли на 12%

Ініціатива відкриття того чи іншого ринку має надходити безпосередньо від бізнесу

За 9 місяців 2021 року зовнішні поставки свинини перевищили торішній доробок на 12% та у понад 1,5 раза результати трьох кварталів 2020 року. Про це повідомляє пресслужба Асоціації «Свинарі України».

Зазначається, що цьогоріч непроста ситуація на внутрішньому ринку свинини змусила багатьох виробників усе пильніше спостерігати за експортними здобутками та імпортною активністю інших країн світу. Ізольованість України від них через статус АЧС-позитивної країни не дозволяє повноцінно долучитися до гри глобального ринку свинини. Водночас навіть у цих умовах зовнішні поставки не тільки не зупинилися, а й протягом 2021 року демонструють позитивну динаміку.

«Всупереч обмеженості вибору напрямків збуту для вітчизняних експортерів свинини, цьогоріч відзначаємо підвищення активності зовнішніх постачання, які за 9 місяців перевищили торішній доробок на 12% та у понад 1,5 раза результати трьох кварталів 2020 року. Найбільш затребуваними експортними позиціями у січні-вересні стали морожена свиняча грудинка (41,3%), морожені свинячі лопатки та їх відруби (19%), а також інша необвалена морожена свинина (18,9%)», — розповідає Олександра Бондарська, керівник аналітичного відділу Асоціації «Свинарі України».

За її словами, перспективним для вітчизняних експортерів свинини буде не тільки розвиток торгівлі з лояльними та дефіцитними ринками Азії та Океанії, а й відновлення торгівлі з країнами-сусідами та налагодження поставок до країн Африки.

«Ініціатива відкриття того чи іншого ринку має надходити безпосередньо від бізнесу. Спершу виробники звертаються до Держпродспоживслужби з листом-запитом щодо відкриття доступу до конкретного ринку для певного продукту. При цьому бажано, щоб відповідний намір був не від одного-двох підприємств, які бажають зробити разові поставки. В ідеалі, запит має надходити від галузевого об’єднання після дослідження ринку, коли є розуміння перспектив, які він відкриває. Адже на відкриття ринків витрачається не тільки час, а й державні кошти», — заявив директор Департаменту міжнародних комунікацій внутрішніх та зовнішніх зв’язків Костянтин Паскевич.

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!
Ще немає новин у цій стрічці ...