У 2020 році продажі в Україні органічних овочів зросли втричі

Згідно з дослідженням, обсяги реалізації органічних овочів до кінцевого споживача на внутрішньому ринку України у 2020 році склали 420 тис. т, що на 290 т перевищує показник 2019 року у 130 т. Про це свідчать дані швейцарсько-українського дослідження, які озвучила провідний фахівець із сертифікації ТОВ «Органік Стандарт» Олена Манзюк під час міжнародної конференції «Органічна переробка та торгівля» 2 листопада.
У грошовому еквіваленті продажі органічних овочів за підсумками 2020 року становили 15 млн грн. (у 2019 р – 13 млн грн.; у 2018 р. – 10 млн грн.).
При цьому овочі та фрукти загалом посідають третє місце за рівнем продажів вітчизняних органічних продуктів в Україні. На першому місці – молочна продукція, реалізація якої збільшилася у 2020 році до 5085 т проти 4640 т у 2019 році. На другому місці – круп’яні та зернові вироби, борошно, насіння (1420 т проти 1240 т у 2019 році).
Зі слів Олени Манзюк, через обмеження, пов’язані з пандемією Covid 19, і спричинену ними переорієнтацію в структурі продажів, українські виробники частину своєї органічної продукції у 2020 році реалізували як неорганічну – щоб мінімізувати фінансові втрати.
Наростити обсяги реалізації українських органічних овочів в часи пандемії вдалося, зокрема, завдяки використанню альтернативних способів реалізації: інтернет-продажів і прямих продажів від виробника.
Раніше Landlord повідомляв, що заборона пластикового пакування вдарить по овочівникам.
Джерело: agrotimes
Владислава Михайленко