Новини / Трейдинг     09 лютого 2024 18:18

Мережа “Сільпо” поглинула сервіс доставки свіжих овочів і фруктів OVO


Мережа супермаркетів “Сільпо” поглинула український інтернет-магазин із сервісом доставлення свіжих овочів і фруктів OVO.

Про це пише Forbes.

Сума угоди не розголошується, проте опитані інвестори та гравці ринку припускають, що мова може йти про кілька сотень тисяч доларів.

За оцінками гравців ринку, йдеться про собівартість, яка дорівнює обсягам інвестицій у сайт і брендинг, тобто – приблизно $500 000.

Стартап OVO був заснований 2020 року. Експерти вважають, що це поглинання може стати чудовою можливістю для «Сільпо» для тестування та вдосконалення доставки, зокрема в категорії Fresh – свіжих овочів і фруктів.

Компанія також могла придбати стартап заради команди, яка заточена під доставку їжі й може швидко показувати результат.

На початок 2022 року доставкою OVO користувалися до 10 000 осіб у Києві та області, кажуть у “Сільпо”.

Видання зазначає, що банер із текстом “Тепер “Сільпо” буде опікуватися гостями OVO. “Все буде СільпоOVO” з’явився на сайті українського сервісу з доставки овочів та фруктів OVO у жовтні 2023 року.

Тоді одна з найбільших продуктових мереж в Україні, що входить до Fozzy Group, з виторгом 93,2 млрд грн у 2022-му, непублічно придбала цей бізнес. Цю інформацію Forbes підтвердили у пресслужбі компанії.

Нагадаємо, за 2022 рік збитки мережі супермаркетів “Сільпо” зросли на 5,6 млрд грн. Компанія увійшла у 2023 рік зі збитком у розмірі 7,4 млрд грн.

Засновник Amazon Джефф Безос перевірив прототип підземного транспортного тунелю для доставки товарів, за розробку якого взявся стартап Pipedream Labs.

Валерія Пепеля

Новини за темою:  Зміна цінової політики щодо зернових та олійних культур

Читайте також