Навіть при введених Євросоюзом та країнами Великої сімки санкціях на російський паливний експорт, більшість суден, що перевозять нафту та нафтопродукти російського походження, застраховані у країнах ЄС та G7.
За даними фінського дослідницького центру CREA, як повідомляє ЦТС, страховики з Великої Британії з березня 2022 року до листопада 2023 року застрахували судна, що перевозили російську нафту, на суму 120,6 млрд євро. За 12 місяців з моменту введення обмежень на ціни на російську нафту, тобто з 5 грудня 2022 року, сума страхування становила 46,4 млрд євро.
Дані CREA свідчать, що в грудні 2023 року 62% російських нафтопродуктів, хімічних вантажів і зрідженого нафтового газу перевозилися танкерами, що належать або застраховані в країнах, які застосовують санкції.
Наголошується, що з моменту введення санкцій до листопада 2023 року 33% всієї російської нафти (за обсягом) перевозилося на танкерах, застрахованих у Великій Британії.
Нагадаємо, українські моряки визначаються серед п’яти найбільш постраждалих національностей, що перебувають на залишених суднах.
Четверо українських моряків перебувають у полоні у хуситів, повідомив президент України Володимир Зеленський, додаючи, що держава активно працює над їхнім звільненням.
У порту Мапуту в Мозамбіку утримують двох українських моряків через конфлікт між власником судна та його місцевим клієнтом.
Маргарита Юзяк
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!