
Про це в ексклюзивному інтерв’ю Landlord розповів голова логістичного напрямку ГО Бізнес-Варта, член Експортної ради при Мінінфраструктури України Валерій Ткачов.
Загальний обліковий парк вагонів-зерновозів в Україні перевищив 28 100 одиниць; робочий парк становить близько 27–27,5 тис. од., із яких у робочому стані приблизно 10,5 тис. од. – це парк АТ Укрзалізниця і приблизно 16–17 тис. – приватний вагонний парк.
ТОП-10 найбільших приватних власників вагонів-зерновозів в Україні:
- ТОВ «Кернел-Трейд» + ТОВ РТК – близько 3,5 зерновоза
- ТОВ «Смарт Рейл Логістік» + ТОВ «Крейсерська швидкість» – близько 2,4 вагона (вживані вагони завезені в основному з РФ)
- ТОВ «МТК» – 650 вагонів
- ТОВ «ОТП лізинг» – 897 вагонів
- ТОВ «ТАС-логістік» – близько 560 вагонів
- ПрАТ «Укртранслізинг» – 495 вагонів
- ТОВ «Каргіс» – 400 вагонів (ВТК соєвий завод)
- ТОВ «Промвагонтранс» – 400 вагонів
- ТОВ «АП Марін» – 400 вагонів (NCH; Агропросперіс)
- ТОВ «ЛДК Україна» – 383 вагони (Луї Дрейфус)
Читайте: 3 роки та $25 млн: Кернел закуповуватиме добрива в Білорусі
За словами Валерія Ткачова, тут варто відзначити, що на вагонобудівних заводах України тимчасово числяться виготовлені під замовлення зерновози: ПАТ «КВБЗ» – 584 вагони; ПрАТ «Дніпровагонмаш» – 489 вагонів.
Landlord раніше повідомляв про те, що пілотний проєкт із задіянням приватної тяги для вантажних перевезень на залізниці запустять до кінця 2019 року.