Про це в інтерв’ю Latifundist розповів Костянтин Вербато, керівник напрямку впровадження проектів з діджиталізації в комерції та маркетингу.
За його словами, необхідність у створенні такої програми виникла через велику кількість клієнтів та бажання оптимізувати процедуру замовлення продукції.
Після появи додатку менеджери із закупівель майже припинили спілкуватися з клієнтами телефоном – усі дані відображаються в комп’ютері. Прямий контакт з клієнтами можливий лише в разі уточнень. Крім того, платформа збирає в одному місці великі масиви даних, що дасть змогу в майбутньому їх ефективно проаналізувати.
Читайте: МХП купить словенську агрокомпанію на гроші ЄБРР
Додаток працює в такий спосіб: клієнт робить замовлення, після чого його опрацьовує менеджер. Коли воно прийняте, клієнт може відслідкувати в онлайн-режимі логістику його доставки. А за необхідності може навіть сконтактувати з водієм вантажівки, яка перевозить замовлену продукцію.
Перші клієнти в тест-режимі додатку з’явилися ще у вересні 2018-го. Цього року додаток планують масштабувати в інші країни.
Як раніше повідомляв Landlord, Миронівський хлібопродукт отримав 100% акцій ПрАТ “Агрофорт”. Раніше МХП володів 86% підприємства. 14% отримав у обмін на 0,24% власних акцій.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!