Паперова пляшка виготовляється з картону та має внутрішню харчову захисну оболонку, що утримує рідину. Перевагами такої упаковки є те, що вона виготовляється з перероблюваних матеріалів і значно легша за скло, що зменшує викиди під час транспортування.
Завдяки цьому викиди вуглецю під час виробництва та утилізації скорочуються на 84%.
Компанія Absolut випробовує свою першу партію паперових пляшок у Великій Британії. За словами Елін Фурелід, директора з питань майбутнього пакування Absolut Group, основним викликом є адаптація картонної упаковки для забезпечення міцності та збереження якості алкоголю. Для збереження довговічності продукту Absolut планує зменшувати вміст пластику у внутрішньому покритті.
Johnnie Walker від Diageo також випробовує паперову пляшку для свого Black Label, виготовлену з 90% паперу та мінімальної пластикової підкладки. Цей варіант на 60% легший і має на 47% менший вуглецевий слід порівняно з традиційною скляною пляшкою.
Frugalpac розширює своє виробництво, не лише виготовляючи власні паперові пляшки, а й продаючи технологію іншим виробникам. Їхні виробничі машини можуть виготовляти 2,5 мільйона пляшок на рік. Це дозволяє створювати місцеві виробничі хаби, що додатково знижує вплив транспорту на навколишнє середовище.
Нагадаємо, McDonald’s в Україні переходить на паперові трубочки для напоїв та “МакШейків”. Завдяки цій ініціативі компанії вдасться зменшити використання пластику на понад 55 тонн щорічно.