Новини    05 січня 2018 14:38

Що відомо про глобального портового оператора P&O Maritime, який зайшов на український ринок


Дочірня компанія «P&O Maritime» придбала контроль над українською буксирною компанією «LB Shipping». Про це йдеться у прес-релізі компанії «SD Capital», яка виступала співінвестором угоди.

«P&O Maritime» світовий оператор портових послуг, заснований у Великобританії в 1834 році. Компанія надає різні портові послуги в усьому світі, має в своєму розпорядженні власний флот з буксирів, швартових та науково-дослідних суден, пасажирських і круїзних лайнерів. У 2006 році «P&O Maritime» була придбана «DP World Group» – це один з найбільших світових операторів.

Інформація про покупку була оприлюднена 4 січня цього року. Сума угоди не розголошується. Відомо тільки, що договір про придбання контролю і управління був підписаний партнером «SD Capital» Андрієм Ставніцером і генеральним директором «DP World Group» Султаном Ахмедом бін Сулайемом в листопаді 2017 року. Відразу після візиту Президента України Петра Порошенка в штаб-квартиру «DP World Group», яка розташована в Об’єднаних Арабських Еміратів. Відомо, що дочірня компанія «DP World Group» буде надавати в Україні буксирні послуги в порту «Южний».

Саму ж компанію, яку придбав світовий портовий гігант, створили трохи більше півроку назад, у травні 2017 року, і вже в кінці року вона почала вигравати тендери порту на буксирування, уточнює Інтерфакс-Україна. Раніше Антимонопольний комітет України дозволив «P&O Maritime» опосередковано придбати ТОВ «LB Shipping». Згідно з повідомленням АМКУ від 3 січня, мова йде про дозволи «P&O Maritime B.V.» купити більше 50% в LBS B.V. (Амстелвен, Нідерланди), якій комітет одночасно дозволив купити більше 50% в ТОВ “БПШ” («Южний», Одеська обл.) – де власником виступає «LB Shipping» на 99,95%. АМКУ також надав дозвіл на узгоджені дії у вигляді реалізації домовленості про обмежувальні умови, передбаченої проектом акціонерної угоди, яка буде укладена між компаніями «P&O Maritime BV», «Cornlex Impex Limited», «LBS BV», «Calabasa Holding Limited», терміном на три роки. Одночасно комітет повідомив про опосередкованому придбанні права контролю О.Ставніцера і Е.Гребенніковим в компанії «Cornlex Impex Limited» через компанію «Niokron Brok Corp і Vertigo Ports Management S.A.».

Відзначимо, що в квітні 2017 року Міністерство інфраструктури України інформували про те, що домовився c «DP World» про аудит порту «Южний», для впровадження інформаційної системи обробки вантажів.

Угоди про придбання компанії «P&O Maritime» у 2017 році не обмежилась Україною. У червні 2017 року портовий оператор придбав іспанську портову компанію «Reyser» (Remolques y Servicios Maritimos, S.L.). Яка працює в 10 іспанських портах і володіє флотом з 151 суден, у тому числі 20 буксирів, 53 швартових катери і 73 суден, що виконують екологічне супровід.

Фінанси        29 липня 2019 10:44

АМКУ може покарати ритейлерів: інформацію збирають серед виробників продуктів

АМКУ вирішив перевірити умови співпраці торгових мереж з виробниками харчових продуктів. У зв’язку з цим підприємства отримали анкети, які містять 46 запитань з приводу умов їх роботи з ритейлерами щодо реалізації продукції.

Про це повідомляє НВ Бізнес.

За інформацією видання, АМКУ збирає дані за три роки – 2016, 2017, 2018. Запитання стосуються обсягів поставок, штрафних санкцій, виробництва private label (під власною ТМ мережі), конфліктів та випадків недопуску на полиці. Для опрацювання анкети виробникам надається 50 днів від моменту її отримання.

Читайте: Чому оренда землі – це погано: 4 причини

Повідомляється, що виробники неодноразово скаржилися в АМКУ на умови роботи з торговельними мережами. Серед умов, які шкодять виробникам і навіть можуть призвести до їх банкрутства, називають зокрема такі.

  • Тривала відстрочка платежів за реалізовану продукцію (можуть доходити до 120 днів від моменту постачання).
  • Висока плата за можливість продавати товар у магазинах.
  • Значні маркетингові платежі (плата за можливість розміщувати свій товар на полиці, розташованій на рівні очей, за додаткові локації для товару в торговій залі або поруч із касами тощо).

«Виробники виплачують мережам маркетингові бюджети, ретробонуси. Сумарно вони можуть становити до 30−40% від вартості продукції», – розповідає директор компанії Вітіс Груп Сергій Мазур.

Юристи вважають, що АМКУ може притягти мережі до відповідальності, оскільки вони порушують закони «Про захист від недобросовісної конкуренції» і «Про захист економічної конкуренції», при цьому розгляд справи триватиме не менше року – півтора.

Landlord раніше повідомляв про те, що АМКУ визнав Group DF монополістом на ринку азотних добрив.

Поділися

Трейдинг        08 квітня 2019 11:59

Андрій Ярмак: при експорті агропродукції в ОАЕ не варто орієнтуватися на високі роздрібні ціни

Багато українських агроекспортерів з огляду на високі роздрібні ціни в мережах ОАЕ, очікують отримати за продукцію 50% роздрібної ціни, як в Україні. При цьому не враховують, що там інша система продажів. Про нюанси ринку Близького Сходу розповідає економіст Андрій Ярмак.

Про це повідомляє Delo.

Ціни

Високі роздрібні ціни – невдалий орієнтир для українських трейдерів. Навіть на свіжу плодоовочеву продукцію отримати в ОАЕ більше 20–25% роздрібної ціни неможливо, оскільки там набагато вищі витрати на персонал та нерухомість, і зовсім інша система продажів.

Читайте: На Одещині підпалили виноградники відомого французького винороба

«Потрібно орієнтуватися на закупівельні імпортні ціни самих імпортерів», – наголошує економіст департаменту технічного співробітництва ФАО Андрій Ярмак.

Особливості системи продажів

За словами експерта, розміщення одного SKU на полицях супермаркетів Дубай може обійтися в десятки тисяч доларів. При цьому через два місяці мережа може відмовитися від співпраці через невисокі продажі без повернення грошей за вихід. Тому, крім витрат на відкриття та утримання представництва, дистрибуції та логістики, необхідно планувати ще більші бюджети на рекламу продуктів.

Компаніям, які тільки виходять на ринок Близького Сходу, найкраще сконцентруватися на роботі з імпортерами, які самі визначать канали продажів української продукції. Хоча ціна може бути нижчою, проте вихід у мережі можливий тільки в тому випадку, якщо «у компанії є представництво та логістика в цих країнах, а також величезні маркетингові бюджети».

Landlord раніше повідомляв про те, що слід враховувати при експорті агропродукції в ОАЕ: 6 акцентів від Андрія Ярмака.

Поділися

Логістика        12 березня 2019 14:55

Дельта Вілмар СНД збудує завод для переробки сої в порту Південний – АМПУ

АМПУ і «Дельта Вілмар СНД» розпочинають спільний проект у порту Південний, завдяки якому будуть збудовані нові потужності для переробки та перевалки аграрних вантажів. Очікуваний економічний ефект проекту – понад 500 млн грн на рік.

Про це повідомляє прес-служба Адміністрації морських портів України.

Це вже четвертий проект державно-приватного партнерства в порту Південний. Ним передбачено, що компанія «Дельта Вілмар СНД» побудує новий причал № 37, завод для переробки сої, складські та перевантажувальні потужності для перевалки наливних і сипучих аграрних вантажів.

Читайте: Власниками землі дослідницьких установ стають очільники НААН та їхні родичі – Схеми

АМПУ в межах проекту проведе днопоглиблювальні роботи для створення операційної акваторії та підхідного каналу до нового причалу.

Landlord раніше повідомляв про те, що у 2019 р. АМПУ проведе днопоглиблення у 8 морських портах та на внутрішніх водних шляхах України, зокрема з використанням власного флоту.

Поділися

Трейдинг        25 лютого 2019 15:44

Що слід враховувати при експорті агропродукції в ОАЕ: 6 акцентів

Сьогодні суттєво зріс попит на українську агропродукцію з боку країн Близького Сходу. Найбільший інтерес імпортерів викликають свіжі й заморожені овочі та фрукти. Посилення активності в цьому напрямку очікується у зв’язку підписанням Україною та ОАЕ меморандуму про співпрацю у сфері АПК.

Про це повідомляє EastFruit.

Економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак розповів, що мають враховувати українські виробники і трейдери плодоовочевої продукції, взявши курс на експорт в ОАЕ.

Читайте: Україна експортувала рекордні обсяги заморожених фруктів та ягід на $78 млн

  • Значна частка продукції, що ввозиться в ОАЕ, реекспортується.
  • Головними покупцями свіжих овочів і фруктів в ОАЕ є не супермаркети, а HoReCa, кейтеринг (обслуговування авіакомпаній, конференцій тощо). Тож вкрай важливо шукати імпортерів, які обслуговують саме ці сегменти.
  • HoReCa і кейтеринг використовують багато заморожених фруктів і ягід, тож українським ягідникам треба готувати ці пропозиції.
  • Овочевий ринок в ОАЕ має місцеву специфіку: українські сорти картоплі, моркви та інших овочів не обов’язково користуватимуться попитом у цьому регіоні.
  • Не варто орієнтуватися на високі роздрібні ціни на агропродукцію в ОАЕ, розраховуючи продати дорого свої товари. Місцеві імпортери завжди активно торгуються. Інтерес до української продукції почасти зумовлений тим, що вона якісна, але недорога.
  • Слід  добре спланувати логістику. Перш ніж іти на ринок ОАЕ, потрібно зрозуміти переваги своєї продукції порівняно з іншими експортерами, щоб сформувати  конкурентну ціну.

Landlord раніше повідомляв про те, що ОАЕ зацікавлені в збільшенні експорту українських яблук, черешень та лохини.

Поділися

Садівництво        22 лютого 2019 13:34

ОАЕ зацікавлені в збільшенні експорту українських яблук, черешень та лохини – УПОА

Яблука, черешня, лохина, волоський горіх та печериці можуть зайти на ринок Об’єднаних Арабських Еміратів уже цього маркетингового сезону. За попередніми прогнозами, експорт українських яблук зросте до 4 тис. тонн. А за умови налагодження авіадоставки суттєво можуть зрости й продажі вітчизняної малини.

Про це повідомляє прес-служба Української плодоовочевої асоціації (УПОА).

Під час проведення найбільшої продуктової виставки GulFood у Дубаї (ОАЕ) українські виробники налагодили контакти та домовилися про експорт на арабський ринок українських фруктів і ягід.

Зокрема, підприємці випрацювали оптимальні рішення для організації поставок до ОАЕ черешень і лохини вітчизняного виробництва. Планують також нарощувати перевезення літаками продукції, що має малий термін придатності.

Читайте18 країн у цьому сезоні купують українські яблука

Також домовилися про збільшення поставок українських яблук.

«Вітчизняні виробники в маркетинговому сезоні-2018/19 мають змогу реалізувати на ринку ОАЕ біля 200 контейнерів з яблуками. Це – 4 тис. тонн продукції. При цьому експорт буде наростати кожного місяця. Це сприятиме збільшенню поставок у наступному маркетинговому сезоні 2019/20», – стверджує Федір Рибалко, керівник УПОА.

За його словами, через конкурентну ціну та адекватну якість купівлею українських яблук крім ОАЕ зацікавилися поставники Саудівської Аравії, Єгипту, Кувейту та Катару.

Крім того, значний потенціал на ринках Близького Сходу мають заморожені фрукти українського виробництва.

Як раніше повідомляв Landlord, таджицькі фермери планують імпортувати з України саджанці горіхів, лохини та яблунь. Наразі місцеві садівники зацікавилися низькорослими сортами зелених яблук. Зокрема, «Голден Делішез», «Гренні Сміт» та «Фуджі».

Поділися
Показати ще