Новини    12 червня 2024 18:05

Rozetka Delivery розширює мережу партнерів та закріплюється на ринку


Найбільший онлайн-ритейлер України Rozetka закріплює експансію на ринку доставки та розширює мережу партнерів. Компанія вже доставляє товари з інтернет-магазинів Prom, Shafa, Bigl та Yakaboo.

«Сфера доставки має великий потенціал завдяки невеликій кількості гравців на ринку та підготовленій власній інфраструктурі. Ідея цього проєкту прийшла ще у 2020 році, і ми запустили його до початку повномасштабного вторгнення, потім призупинили, але знову поновили роботи з квітня 2022 року. Спочатку ми стартували в Києві, але швидко поширили нашу діяльність на інші регіони», – розповіли у команді Rozetka Delivery.

Щоб витримати конкуренцію з лідерами ринку доставки, компанія поєднує цінову політику, швидкість доставки та переваги мережі магазинів, що використовуються як пункти видачі посилок. Високий рівень сервісу та зручні локації точок видачі створюють додаткові переваги для клієнтів.

«Наша команда прагне надати можливість зручно отримувати товари не тільки від продавця Rozetka. Новий сервіс дозволяє отримувати замовлення з інших інтернет-магазинів в одному місці – зручному, автономному, з Wi-Fi, примірочними та класним сервісом», – говорить команда Rozetka Delivery.

На даний момент нова послуга охоплює всю мережу магазинів Rozetka. Постійно збільшується кількість партнерів та локацій для приймання.

«Це додатковий, недорогий спосіб доставки, якому покупці довіряють завдяки бренду Rozetka, що позитивно впливає на прийняття рішення про покупку», – розповіли у команді Rozetka Delivery.

Партнерські угоди були укладені в різний час: з Prom у липні 2022, з Shafa у листопаді 2023, з Bigl у квітні 2024 року, і з Yakaboo у лютому 2024. Останні відкриті точки на приймання розташовані у Березані (Шевченківський 128), Макарові (Ростовського 40/2), Трускавці (Стебницька), Фастові (Небесної Сотні 10/2) та Яготині (Незалежності 140).

Новини за темою:  Перша літня спека та місцеві дощі: якою буде погода в Україні 2 червня

«Наразі ми готуємо запуск пунктів самообслуговування, що включатимуть друк ТТН та продаж коробок, а також зручний трекінг всіх посилок в додатку Rozetka Delivery», – додали у компанії.

Юлія Новаченко, директорка з маркетингу Prom.ua: «Уже півтора роки, як покупці Prom можуть отримувати свої замовлення у магазинах Rozetka. Вже більше 12 тисяч продавців, які продають на маркетплейсі, підключили цю опцію. Рівень задоволеності доставками у точки видачі Розетки у покупців Prom дуже високий, відповідно, зростає частота і кількість замовлень.  Дешева доставка — один із найпотужніших драйверів ринку електронної комерції. Тож пропонуючи покупцям доставки у точки видачі Rozetka, ми розвиваємо ринок та збільшуємо частоту онлайн-покупок».

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!
Ще немає новин у цій стрічці ...