Новини / Рослинництво     15 квітня 2025 19:08

Весняна посівна-2025: МХП робить ставку на органіку та власне насіння


У рамках весняної посівної кампанії 2025 року агрохолдинг МХП акцентує увагу на сталому землеробстві — органічні добрива застосовують на 50% площ, а насіння основних культур компанія вирощує самостійно. Це дозволяє здешевити виробництво та гарантувати стабільні врожаї.

Під час весняної посівної кампанії 2025 року МХП робить головний акцент на використанні органічних добрив, які вносяться на 50% усіх оброблюваних площ. Про це повідомляє УНН із посиланням на пресслужбу агрохолдингу.

У компанії пояснюють, що мають значні ресурси для виробництва компостованих добрив. Їх доставляють навіть на великі відстані, що при цьому залишається економічно доцільним. Такий підхід не лише зменшує хімічне навантаження на ґрунти, а й підтримує довгострокову родючість полів.

«Органіка — наш сталий вибір, який ми реалізуємо вже багато років», — кажуть в МХП.

Власне насіння — ще одна конкурентна перевага компанії. Агрохолдинг має 1,2 тис. га насіннєвих посівів на зрошенні та потужні заводи з переробки. Як результат, на 90% забезпечують себе насінням сої, кукурудзи, пшениці, та на 70–75% — соняшнику.

«Використання власного посівного матеріалу дозволяє суттєво здешевити технологію», — додають у МХП.

Компанія також продовжує розвиток точного землеробства, яке впроваджує ще з 2014 року. Нині активно оцифровують поля, впроваджують аналітику та цифрове управління процесами.

Довідка: МХП — міжнародна компанія в галузі харчових і агротехнологій. Є виробником продуктів під брендами «Наша Ряба», «Легко!», «Бащинський», RyabChick та іншими. Спільно з партнерами відкрила понад 1300 магазинів і закладів, серед яких Döner Маркет, «Мʼясомаркет», «Їжа Свіжа» та «Наша Ряба».

Нагадаємо, МХП — одна з перших агрокомпаній в Україні, яка впровадила точне землеробство. Сталий підхід до агровиробництва, зокрема активне використання органіки та цифрових технологій, дозволяє компанії зберігати лідерство у галузі.

Новини за темою:  МХП змінює аграрну стратегію: кукурудзи більше, соняшнику – менше
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також