Новини / Техніка     19 грудня 2018 08:15

Ребрендинг Zeppelin: замість сірого – індиго

Логотип Zeppelin Агро Україна доповнився зображенням товарного знаку, що складається з двох дужок у вигляді букви Z. Також змінився колір лого – замість сірого буде індиго.

Про ребрендинг корпоративного стилю компанія Zeppelin повідомилана своїй сторінці у Facebook.  

На підприємстіві зазначають, що буква Z, яку утворює новий товарний знак на логотипі, символізує не лише назву підприємства, а й підкреслює компетентність у сфері створення рішень, їх різноманітність. 

Основний колір лого – індиго – складається з червоного та синього. Перший символізує захопленість співробітників роботою, другий – ноу-хау компанії. Також є додаткові кольори – це пісочний та сталевий. Сталевий металік символізує професіоналізм компанії у технічній області та сфері цифрових технологій. Пісочний – компетентність у будівельній сфері.

Старий логотип компанії виглядав так:

Читайте: Злиття SALIC з “Мрією” завершиться у 2019 році

У компанії впевнені, що їхній новий товарний знак стане символом якості. Графічний елемент можна легко упізнати та запам’ятати.

Як повідомляв LANDLORD, компанія HarvEast придбає Агро-холдинг MC.

Читайте також