Про це повідомляє UkraineFood.org.
Вихід українського бренду на ринок Сінгапуру став можливим завдяки спільним зусиллям ФАО, ЄБРР, EU4Business і посольства України в Сінгапурі.
Читайте: Зміни клімату та світовий ВВП: Bloomberg опублікував новітні дані
Щоб узгодити всі позиції для поставок, налагодити логістику і переконатися у відсутності обмежень на поставки товару до Сінгапуру, знадобилося чимало часу. Поява бренду Чумак на одному з найважливіших торговельних майданчиків Південно-Східної Азії – онлайн-супермаркеті RedMart – це чудовий хід для просування української продукції в інші торгові мережі не лише Сінгапуру, а й усього азійського регіону.
Landlord раніше повідомляв про те, що український мед продається в Сінгапурі через провідну онлайн-платформу.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!