Про це повідомляє HortiDaily.
У компанії Rijk Zwaan розповіли, що учасники ринку з ентузіазмом відреагували на нові кольори солодкого перцю. Ринок солодких перців видовженої форми зростає в Європі, а нові кольори допоможуть розширити ринок. Хороші показники продажів уже отримано в супермаркетах Скандинавії, Німеччини та Іспанії.
Читайте: Сорт томатів Strabena стає фаворитом у Нідерландах. Критерії – колір, смак і міцне кріплення на лозі
Смак і форма
Rijk Zwaan розробив бренд Sweet Palermo ще у 2015 р. Смак, універсальність та зручність є трьома основними перевагами сорту і стали основними цінностями бренду. Компанія поставила за мету урізноманітнити лінійку сортів, додавши до червоного сорту ще жовтий, помаранчевий і шоколадний, які б мали так само високу якість.
«Ми випробовували різноманітні сорти, їх технічні характеристики разом із селекціонерами та виробниками. Ці нові кольори відповідають усім нашим критеріям. Наприклад, шоколадний Палермо настільки ж дивовижно солодкий, як і його червона “сестра”», – говорить Heleen van Rijn-Wassenaar, спеціаліст з маркетингу компанії Rijk Zwaan.
Нові концепції упаковки
За допомогою цих чотирьох кольорів тепер можна зробити безліч солодких комбінацій Палермо. Різні кольори перцю дають поштовх до розробки нових концепцій та ідей упаковки.
«Наприклад, суміш червоного, жовтого та шоколадного (який майже чорний) може бути використаний, щоб зробити суміш з кольорами бельгійського або німецького прапора. Можливі також різні сезонні суміші. Ми незабаром почнемо кампанію під назвою «Розфарбувати рік», щоб підтримати цю ідею», – пояснює van Rijn.
Landlord раніше повідомляв про те, що в Нідерландах розробили робота для збирання солодкого перцю. Унікальність технології в тому, що робот здатний до навчання і за допомогою спеціальних сканерів може визначати ступінь стиглості плодів, розпізнаючи таким чином, який перець готовий до збирання.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!