Сервіс з великої літери
Етнофестиваль «Агросемфест» відвідало понад 500 гостей з усієї україни, серед яких були керівники великих агрохолдингів, власники невеличких фермерських господарств, а також міжнародні партнери компанії «Агросем». Усе це засвідчило клієнторієнтованість компанії та її національний статус
16 серпня 2018 року в селі Дзвиняч Заліщицького району Тернопільської області відбувся аграрний етнофестиваль «АгросемФест», який за кількістю відвідувачів та насиченою програмою можна порівняти хіба що з всеукраїнськими аграрними виставками.
Вже традиційно компанія «Агросем» у серпні збирає своїх партнерів та клієнтів з усієї України на День поля. Цього ж року організатори провели свято урожаю у форматі сімейного фестивалю під назвою «АгросемФест», у якому поєднали аграрні традиції з інноваційними технологіями, а ділову програму з розвагами для дорослих та дітей. Компанія «Агросем» працює на ринку України з 2007 року, розпочавши свою діяльність із дистрибуції насіння цукрових буряків у кількох областях. Сьогодні «Агросем» представлена практично в усіх регіонах країни. Наразі компанія має 12 представництв по всій Україні і надалі планує розширювати свою мережу. До портфоліо компанії входить продукція від провідних світових виробників насіння, засобів захисту рослин, добрив та техніки. Зокрема, «Агросем» є офіційним дилером техніки John Deere, Manitou та Vaderstad на всій території Західної України.
Клієнторієнтованість, професіоналізм, чесність та інноваційність є ключовими цінностями компанії, які забезпечують успіх та виділяють серед конкурентів.
АМБІТНІ ПЛАНИ
«У найближчих планах «Агросем» — відкриття представництв у Дніпрі та Полтаві, а також двох дилерських центрів у Івано-Франківську та Рівному. Це дасть змогу зробити нашу систему сервісного обслуговування ще кращою, забезпечивши максимально оперативне реагування на усі виклики», — стверджує генеральний директор компанії Олексій Кулик.
«Агросем» співпрацює із понад 1800 агро-виробниками, забезпечуючи їх фактично повним спектром необхідних засобів виробництва. До числа клієнтів входять як великі, так і середні та малі господарства по всій Україні. Тож не дивно, що компанія постійно працює над удосконаленням та розширенням своєї мережі представництв та сервісних бригад для обслуговування техніки.
«Компанія досягла істотних успіхів у розвитку інфраструктурної мережі та сервісу. Наше завдання — не зупинятися на досягнутому, а запропонувати клієнтам не просто якісний сервіс, а сервіс найвищого рівня, — розповідає заступник директора із комерційних питань компанії «Агросем» Хавьєр Понянте. — Ми акцентуємо увагу на впровадженні інноваційних технологій у поєднанні із готовими агрономічними рішеннями, щоб аграрії мали змогу отримувати стабільні врожаї сільгосп культур та виходити на світові ринки із продукцією високої якості». Фактично мета компанії — реалізувати на полях клієнтів ті високотехнологічні рішення, які у світі лише впроваджуються у тестовому режимі, додає він.
І компанія завчасно підготувалася для втілення таких амбітних планів. «Агросем» однією з перших в Україні запровадила практику надання комплексного агрономічного супроводу за бажанням клієнтів. Кожен партнер «Агросем» має змогу не лише придбати на прийнятних умовах насіння, засоби захисту рослин, добрива та техніку, але й отримувати експертні консультації від фахівців компанії, котрі можуть надавати допомогу аграріям на кожному етапі сільськогосподарського виробництва задля досягнення високих показників урожайності.
«Агросем» цілеспрямовано та послідовно працює над впровадженням інноваційних технологій в українські аграрні господарства.
Зокрема, компанія не лише постачає якісну техніку від брендів John Deere, Vaderstad та Manitou, але й впроваджує системи точного землеробства та інноваційні аграрні рішення FarmSight. Зараз компанія активно працює також над посиленням сервісного обслуговування техніки своїх клієнтів, щоб забезпечити безперебійну роботу та постійне зростання прибутковості їх виробництв. Ключовий капітал у цій сфері — висококваліфіковані фахівці, які здатні оперативно та якісно провадити ремонт і планове обслуговування машин та агрегатів. Компанія і тут виступила піонером ринку України, рік тому заснувавши Школу сервісного інженера для молодих спеціалістів. Після успішного складання підсумкового іспиту студенти цієї Школи мають можливість долучитися до дружньої команди «Агросем» та будувати успішну кар’єру в одній із найбільш перспективних національних компаній.
«Прогрес компанії, яка розпочинала свій шлях як дилер John Deere із одного представництва в Тернополі, просто вражає.
«Агросем» виріс у масштабного дилера, який продає та обслуговує нашу техніку по всій Західній Україні», — наголошує територіальний менеджер John Deere Ігор Сташко.
Такий очевидний успіх органічно поєднується з амбітними планами, озвученими топ-менеджментом «Агросем» щодо сміливого впровадження інноваційних підходів у агровиробництві. Компанія вважається лідером серед офіційних дилерів техніки американського виробника за таким важливим показником, як впровадження технологій точного землеробства серед своїх клієнтів. Враховуючи, що цей напрям стрімко розвивається впродовж останніх років, така політика вбачається особливо перспективною.
ЗАПОРУКА УСПІХУ
Ще однією перевагою співпраці з «Агросем», яка чітко відчувалася на «АгросемФесті», є наявність широкого вибору продукції для агровиробництва та орієнтація лише на ефективні аграрні рішення. Зокрема, у портфоліо компанії представлені такі світові бренди насіння, як Strube, KWS, Saaten-Union, MAS Seeds, Brevant Seeds, Prograin та Lembke, а нещодавно лінійку насіння поповнив і потужний бренд Pioneer.
«Агросем» є також одним із головних дилерів добрив Yara, Stoller, Alwernia та Rizobacter по всій території України. На деякий період «Агросем» виключав зі свого портфеля засоби захисту рослин, однак, як показав час, аграрії звикли брати препарати саме тут. Тому дистриб’ютор уклав ексклюзивні угоди із виробниками Alfa Smart Group та Arysta. Тож «Агросем» має змогу підібрати оптимальні варіанти розвитку виробництва для будь-якого агровиробника та пропонувати індивідуальний підхід для кожного партнера.
У цьому нескладно було переконатися, поспілкувавшись із гостями «АгросемФесту» та відчувши загальну атмосферу свята. З року в рік вона лишається традиційно позитивною, набуваючи нового, інноваційного забарвлення. Це можна пояснити простим формулюванням: люди вірять компанії «Агросем» і покладаються на неї. Це стосується і фермера, котрий вирощує кілька гектарів пшениці, і власника господарства, у якого тисячі гектарів в обробітку. Це, мабуть, і є головний капітал «Агросем» — компанії, що робить ставку на сервіс та довіру клієнтів. І, як бачимо, не помиляється.
Текст: Ігор Коваленко
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!