Новини    09 серпня 2021 16:27

Наталія Кульчицька: система винагороди має бути прозорою, зрозумілою та дієвою

Як компанія Kernel побудувала систему стимулювання ефективності команди, зберегла під час пандемії повний штат співробітників та сформувала кадровий резерв

Наталія Кульчицька, керівник департаменту персоналу Kernel, розповіла виданню Новое время про принципи та компоненти системи мотивації в компанії.

«Перше правило системи винагороди — прозорість, зрозумілість та дієвість. Ми в Kernel поставили собі за мету бути для співробітників прогнозованим і надійним партнером незалежно від зовнішніх обставин. На відміну від багатьох інших компаній за час пандемії ми не скоротили жодної посади, зберегли зарплати на доковідному рівні, у повному обсязі виплатили бонуси та премії за успішне виконання поставлених цілей, передбачені умовами бонусування, а також підвищили зарплату з нового маркетингового року згідно з результатами оцінки компетенцій та ранжування», — зазначила Наталія Кульчицька.

Система мотивації Kernel включає три компоненти: компенсаційний пакет, лідерство, стимулювання. До компенсаційного пакета входить зарплата, премії, додаткові виплати, медичне страхування, харчування та трансфер на роботу, фінансова допомога працівникам, які опинилися у складних життєвих обставинах. Наприклад, компанія повністю покриває витрати співробітників на лікування Covid-19.

Читайте: Сергій Вітер: чим більшим буде наш партнерський проєкт, тим вигіднішими будуть умови для учасників

До блоку лідерства входять навчальні програми, корпоративні заходи та інші активності в напрямку HR. З найперспективніших співробітників Kernel формує кадровий резерв — для подальшого просування кар’єрними сходами.

«Система стимулювання — це заохочення за досягнення фінансових показників, що конвертується в бонуси. Постановка цілей та оцінка результатів автоматизовані. Це робить систему справедливою та виключає людський фактор. Керівник може лише допомогти співробітнику скорегувати цілі, але не впливає на суму бонусу», — розповіла Наталія Кульчицька.

Основні показники для конкретної посади, умови участі у системі стимулювання, алгоритми нарахування бонусів та інша важлива інформація є у вільному доступі —у «Моєму кабінеті» в Центрі даних співробітників.

При цьому, як зазначила Наталія Кульчицька, Kernel вибудував систему таким чином, щоб відстежувати результати та заохочувати не тільки команди, а й окремих співробітників.

«Наприклад, один бізнес-сегмент досяг EBITDA, а інший — ні. У такому випадку тільки співробітники бізнес-сегменту, що спрацював ефективно, отримають бонус. І далі — за вертикаллю. Коли механізований загін або агроном виконали план, а кластер в цілому — ні, вони отримають бонус. Так ми показуємо співробітникам безпосередній вплив якісного виконання їхньої роботи на фінансові результати всієї компанії», — підкреслила Наталія Кульчицька.

Раніше Landlord розповідав, про стратегію для агро: як фермеру не втратити від ринку землі і куди інвестувати кошти 

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...