Наталія Кульчицька, керівник департаменту персоналу Kernel, розповіла виданню Новое время про принципи та компоненти системи мотивації в компанії.
«Перше правило системи винагороди — прозорість, зрозумілість та дієвість. Ми в Kernel поставили собі за мету бути для співробітників прогнозованим і надійним партнером незалежно від зовнішніх обставин. На відміну від багатьох інших компаній за час пандемії ми не скоротили жодної посади, зберегли зарплати на доковідному рівні, у повному обсязі виплатили бонуси та премії за успішне виконання поставлених цілей, передбачені умовами бонусування, а також підвищили зарплату з нового маркетингового року згідно з результатами оцінки компетенцій та ранжування», — зазначила Наталія Кульчицька.
Система мотивації Kernel включає три компоненти: компенсаційний пакет, лідерство, стимулювання. До компенсаційного пакета входить зарплата, премії, додаткові виплати, медичне страхування, харчування та трансфер на роботу, фінансова допомога працівникам, які опинилися у складних життєвих обставинах. Наприклад, компанія повністю покриває витрати співробітників на лікування Covid-19.
Читайте: Сергій Вітер: чим більшим буде наш партнерський проєкт, тим вигіднішими будуть умови для учасників
До блоку лідерства входять навчальні програми, корпоративні заходи та інші активності в напрямку HR. З найперспективніших співробітників Kernel формує кадровий резерв — для подальшого просування кар’єрними сходами.
«Система стимулювання — це заохочення за досягнення фінансових показників, що конвертується в бонуси. Постановка цілей та оцінка результатів автоматизовані. Це робить систему справедливою та виключає людський фактор. Керівник може лише допомогти співробітнику скорегувати цілі, але не впливає на суму бонусу», — розповіла Наталія Кульчицька.
Основні показники для конкретної посади, умови участі у системі стимулювання, алгоритми нарахування бонусів та інша важлива інформація є у вільному доступі —у «Моєму кабінеті» в Центрі даних співробітників.
При цьому, як зазначила Наталія Кульчицька, Kernel вибудував систему таким чином, щоб відстежувати результати та заохочувати не тільки команди, а й окремих співробітників.
«Наприклад, один бізнес-сегмент досяг EBITDA, а інший — ні. У такому випадку тільки співробітники бізнес-сегменту, що спрацював ефективно, отримають бонус. І далі — за вертикаллю. Коли механізований загін або агроном виконали план, а кластер в цілому — ні, вони отримають бонус. Так ми показуємо співробітникам безпосередній вплив якісного виконання їхньої роботи на фінансові результати всієї компанії», — підкреслила Наталія Кульчицька.
Раніше Landlord розповідав, про стратегію для агро: як фермеру не втратити від ринку землі і куди інвестувати кошти
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!