Звіт опубліковано на сайті Антимонопольного комітету України.
Підставою для проведення дослідження стали звернення від підприємств стосовно невідповідності розподілу напіввагонів, які перебувають під управлінням АТ «Укрзалізниця».
Читайте: Олександр Дехтяренко, Югелеватор: модульні зерносховища вигідніші для невеликих фермерів
У ході дослідження експерти АМКУ зробили такі висновки:
- Частка Укрзалізниці на ринку надання послуг магістральних вантажних локомотивів – фактично 100 %.
- Допуск приватних операторів на ринок неможливий через відсутність нормативно-правової бази.
- Конкуренція на ринку вантажоперевезень існує, але її розвиток стримується внаслідок відсутності законодавчо закріплених норм.
- Вартість надання в користування вагонів власності АТ «Укрзалізниця» зіставна з вартістю аналогічних вагонів приватних операторів.
Внесено пропозиції:
- Розробити нормативно-правову базу, яка виведе на ринок приватних операторів вантажоперевезень .
- Розробити нову редакцію Закону України «Про залізничний транспорт».
- Створити незалежний регулятор у галузі транспорту.
Раніше Landlord повідомляв про те, що ціни на вантажні перевезення залізницею можуть зрости на 16,6%.
Фото: АМКУ
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!