Новини / Логістика     07 грудня 2018 12:45

Монополіст у законі. АМКУ досліджує ринок вантажоперевезень в Україні

АМКУ оприлюднив попередні результати дослідження ринку перевезення вантажів залізничним транспортом в Україні. Основний висновок: на сьогодні Укрзалізниця є суб'єктом природної монополії, для усунення якої необхідні зміни законодавства.

Звіт опубліковано на сайті Антимонопольного комітету України.

Підставою для проведення дослідження стали звернення від підприємств стосовно невідповідності розподілу напіввагонів, які перебувають під управлінням АТ «Укрзалізниця».

Читайте: Олександр Дехтяренко, Югелеватор: модульні зерносховища вигідніші для невеликих фермерів

У ході дослідження експерти АМКУ зробили такі висновки:

  • Частка Укрзалізниці на ринку надання послуг магістральних вантажних локомотивів – фактично 100 %.
  • Допуск приватних операторів на ринок неможливий через відсутність нормативно-правової бази.
  • Конкуренція на ринку вантажоперевезень існує, але її розвиток стримується внаслідок відсутності законодавчо закріплених норм.
  • Вартість надання в користування вагонів власності АТ «Укрзалізниця» зіставна з вартістю аналогічних вагонів приватних операторів.

Монополіст у законі. АМКУ досліджує ринок вантажоперевезень в Україні

Монополіст у законі. АМКУ досліджує ринок вантажоперевезень в Україні

Внесено пропозиції:

  • Розробити нормативно-правову базу, яка виведе на ринок приватних операторів вантажоперевезень .
  • Розробити нову редакцію Закону України «Про залізничний транспорт».
  • Створити незалежний регулятор у галузі транспорту.

Раніше Landlord повідомляв про те, що ціни на вантажні перевезення залізницею можуть зрости на 16,6%.

Фото: АМКУ

 

Новини за темою:  Закупівельні ціни гальмують виробництво молока в Україні: хто наростив надої у 2025 році

Читайте також