Новини    22 травня 2025 09:06

МХП Юрія Косюка подвоїв прибуток: як зростання цін на курятину вплинуло на результати холдингу


Агрохолдинг МХП, найбільший виробник курятини в Україні, у першому кварталі 2025 року збільшив чистий прибуток удвічі – до $32 млн. Таке зростання стало можливим завдяки курсовій різниці та підвищенню цін на м’ясо птиці на внутрішньому ринку на 10%.

За даними квартальної звітності, виторг МХП у першому кварталі 2025 року зросла на 8% – до $779 млн. Основну частину доходів, як і раніше, забезпечив сегмент птахівництва: 421 млн.

Важливим фактором зростання прибутку стала курсовою різниця: у першому кварталі 2025 року компанія отримала 40 млн.

Виробництво та експорт: стабільність і зростання

Обсяги виробництва курятини в Україні залишилися на рівні 180,87 тис. тонн, що відповідає показникам минулого року. Однак на європейських підприємствах компанії, зокрема на фабриках Perutnina Ptuj, виробництво зросло на 4% – до 35,27 тис. тонн.

Експорт м’яса птиці з України також залишився стабільним – 97,23 тис. тонн. При цьому середня відпускна ціна на внутрішньому ринку зросла на 10% – до $2,18 за кг (без ПДВ). У Європі ціни залишилися майже без змін – 3,55 євро за кг.

Інші напрямки бізнесу

Сегмент виробництва рослинних олій приніс МХП 119 млн виторгу, що відповідає показникам минулого року. А ось торгівля іншими сільськогосподарськими культурами показала значне зростання 33%

Європейський бізнес холдингу також продемонстрував позитивну динаміку: виторг тут зріс на 8% – до $147 млн.

Нагадаємо, що за підсумками 2024 року МХП отримав 144 млн чистого прибутку, що трохи більше, ніж у 2023 році 142 млн). Компанія залишається лідером українського ринку курятини, маючи виробничі потужності не лише в Україні, а й у Європі. Її продукція представлена під такими брендами, як “Наша Ряба”, “Легко” та “Бащинський”.

Новини за темою:  Органічний прорив: чому біоагроекспорт з України залишається одним з найвигідніших напрямів

Аналітики пов’язують успіхи МХП як із зростанням цін на курятину, так і з ефективним управлінням валютою та розширенням європейського бізнесу. У майбутньому компанія планує продовжувати розвиток експортних напрямків, що дозволить їй зберігати лідерські позиції на ринку.

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...