НовиниФінанси

McDonald’s програв логотип і назву ірландському кафе

Про це повідомляє The Guardian.

Ірландець хотів розширити мережу своїх ресторанів, яку заснував ще 1978 року. Однак у McDonald’s стверджували, що назва Supermac співзвучна із Big Mac і може заплутати клієнтів, тому не давали дозволу на відкриття.

Річ у тім, що 1996-го всесвітня мережа фаст-фудів отримала у власне користування бренд Big Mac на території Європи. Під цією назвою компанія мала право випускати товари, страви та відкривати з такою назвою ресторани.

Читайте: Вихід на цивілізований обіг землі за три роки: пропозиції від автора Конституції України

Однак 2019-го EUIPO скасувала право McDonald’s на бренд. Своє рішення мотивувала тим, що компанія за всі роки діяльності жодного разу ним не скористалася.

«Це – перемога для всіх підприємств малого бізнесу. Це перешкоджає великим компаніям накопичувати торгові марки й не використовувати їх», – прокоментував рішення суду Патрік Макдона, порівнявши судовий процес із битвою Давида та Голіафа.

Водночас, McDonald’s має право подати апеляцію на рішення суду.

Як раніше повідомляв Landlord, у Херсонській області три територіальні громади об’єдналися заради прокладання нового чумацького маршруту. Це – інфраструктурні об’єкти, де прийматимуть туристів на шляху, яким колись чумаки ходили в Крим по сіль. Кожна з громад на своєму відрізку дороги презентуватиме як ландшафтні краєвиди, так і твори місцевих майстрів та гастрономічні смаколики.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку