Новини / Фінанси     16 січня 2019 16:48

McDonald’s програв логотип і назву ірландському кафе

Ірландська мережа фаст-фуду Supermac відсудила в McDonald’s право на використання логотипу та назви Big Mac поза межами Ірландії – у Великій Британії та по всій Європі. Рішення на користь власника ірландського ресторану Патрика Макдони винесло Управління інтелектуальної власності Європейського Союзу (EUIPO).

Про це повідомляє The Guardian.

Ірландець хотів розширити мережу своїх ресторанів, яку заснував ще 1978 року. Однак у McDonald’s стверджували, що назва Supermac співзвучна із Big Mac і може заплутати клієнтів, тому не давали дозволу на відкриття.

Річ у тім, що 1996-го всесвітня мережа фаст-фудів отримала у власне користування бренд Big Mac на території Європи. Під цією назвою компанія мала право випускати товари, страви та відкривати з такою назвою ресторани.

Читайте: Вихід на цивілізований обіг землі за три роки: пропозиції від автора Конституції України

Однак 2019-го EUIPO скасувала право McDonald’s на бренд. Своє рішення мотивувала тим, що компанія за всі роки діяльності жодного разу ним не скористалася.

«Це – перемога для всіх підприємств малого бізнесу. Це перешкоджає великим компаніям накопичувати торгові марки й не використовувати їх», – прокоментував рішення суду Патрік Макдона, порівнявши судовий процес із битвою Давида та Голіафа.

Водночас, McDonald’s має право подати апеляцію на рішення суду.

Як раніше повідомляв Landlord, у Херсонській області три територіальні громади об’єдналися заради прокладання нового чумацького маршруту. Це – інфраструктурні об’єкти, де прийматимуть туристів на шляху, яким колись чумаки ходили в Крим по сіль. Кожна з громад на своєму відрізку дороги презентуватиме як ландшафтні краєвиди, так і твори місцевих майстрів та гастрономічні смаколики.

Читайте також