Про це пише Економічна правда, яка взяла інтерв’ю в генеральної директорки МакДональдз Юлії Бадрітдінової.
Стало відомо, що українці за день споживають у мережі МакДональдз приблизно 160 тис. порцій картоплі фрі. Щоб забезпечити клієнтів МакДональдз картоплею фрі, необхідно 17 тис.кг на день. Такі обсяги постачають польські виробники. Але мережа розширила меню – і для нових страв знадобиться й українська картопля.
Читайте: Картопля без оранки: кейс польського фермера.
Як вказує Бадрітдінова, Польща забезпечує не лише українські мережу, а й МакДональдзи половини Європи спеціальним сортом довгої картоплі. Вона вказує, що свого часу МакДональдз вклав кошти в завод у Польщі, де обробляють картоплю. Загалом політика мережі така, щоб підтримувати і розвивати постачальників.
Наразі МакДональдз розширив меню й успішно реалізовує інші пропозиції з картоплі, тому шукає постачальників і в українському агросекторі. “Для картоплі фрі ми найближчим часом не будемо змінювати постачальника, але насправді ми шукаємо виробників, це буде стосуватися “картоплі по-селянськи”, або “картопляних діпів”, – зауважила гендиректорка.
Можливо, ця пропозиція зацікавить вітчизняних картоплярів.
Як писав раніше Landlord, українські картоплярі згортають бізнес: 3 основні тенденції на ринку картоплі.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!