У компанії “Нібулон” виступили проти індексації тарифів “Укрзалізниці” на вантажні перевезення в напрямку українських портів на Дунаї. За словами директора з взаємодії з органами влади Михайла Різака, таке рішення може збільшити різницю у вартості транспортування до 7 доларів за тонну, що негативно вплине на економічну ефективність дунайських портів.
Про це пише Аgravery.
Компанія “Нібулон” заявила про загрозу, яку може спричинити індексація тарифів “Укрзалізниці” на вантажні перевезення у напрямку дунайських портів. За словами директора компанії з взаємодії з органами влади Михайла Різака, таке підвищення витрат значно знизить конкурентоспроможність річкових портів Дунаю порівняно з глибоководними портами Одеси.
“З відкриттям глибоководних портів Одеси витрати на перевезення через дунайські порти вже подорожчали щонайменше на 5 доларів за тонну. Якщо врахувати запропоновану індексацію тарифів, ця різниця може досягти 7 доларів за тонну,” — зазначив Різак під час зустрічі з послом Франції в Україні Гаелем Весьєром.
На думку представників “Нібулон”, підвищення тарифів створить додатковий тиск на перевезення через дунайські порти, які вже конкурують із глибоководними морськими портами. У компанії закликали “Укрзалізницю” виключити маршрути до та від залізничних станцій, що обслуговують дунайські порти, з-під дії індексації.
“Індексація тарифів “Укрзалізниці” стане або рятувальним кругом для водних перевезень річкою Дунай, або непосильним мертвим якорем,” — підкреслюється в заяві компанії.
Різак додав, що звільнення дунайських маршрутів від підвищення тарифів дозволить вирівняти конкуренцію з глибоководними портами та сприятиме подальшому розвитку інфраструктури на Дунаї.
Дунайські порти України відіграють важливу роль у перевезенні вантажів, особливо в умовах війни, коли частина морських портів залишається під загрозою. Підвищення тарифів може змусити вантажовідправників переорієнтуватися на інші маршрути, що створить ризик втрати доходів та уповільнить розвиток дунайської інфраструктури.
У компанії наголосили, що розвиток дунайських портів має стратегічне значення для економіки України, особливо на тлі обмежень у роботі морських портів через війну. Тому, на їхню думку, держава має стимулювати розвиток річкових перевезень, а не створювати додаткові фінансові бар’єри.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!