“Укрзалізниця” отримала ліцензію на роботу в Польщі

Компанія Ukrainian Railways Cargo Poland отримала можливість повноцінного виходу на європейський ринок залізничних вантажоперевезень.
Відповідну ліцензію залізничного перевізника надало Управління залізничного транспорту Польщі, говориться у повідомленні підприємства.
«Продовжуємо системно працювати над євроінтеграцією залізниці та розвитком міжнародних послуг. Отримання ліцензії — це ще один крок на шляху до створення повноцінного міжнародного залізничного оператора, який зможе запропонувати своїм клієнтам єдиний транскордонний транспортний сервіс. Також працюємо над розробкою та узгодженням нових міжнародних маршрутів», — наголосив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Планується, що Ukrainian Railways Cargo Poland на першому етапі своєї роботи як перевізника сконцентрується на підвищенні обсягу перевезень через українсько-польські прикордонні переходи. Таким чином польські та українські вантажовідправники отримають послугу перевезення «від дверей до дверей» та від одного оператора без необхідності укладати низку договорів з різними компаніями.
«Крім того, компанія в майбутньому планує оперувати рухомим складом для колії шириною і 1435, і 1520 мм, що дозволить ефективно працювати на усіх прикордонних переходах з Польщею. Очікується, що повноцінні комплексні послуги з перевезень Ukrainian Railways Cargo Poland розпочне вже наступного року», — додали в компанії.
Як відомо, АТ «Укрзалізниця» 30 червня 2023 року зареєструвало майбутнього європейського оператора, що з’єднуватиме своєю роботою перевезення Україною та європейськими країнами, — ТОВ «Ukrainian Railways Cargo Poland» (Варшава, Польща).
Нагадаємо, у 2023 році до країн Євросоюзу було перевезено в 2,1 раза більше пасажирів проти 2022 року.
У 2023 році “Укрзалізниця” провела оновлення 1308,3 км колій за допомогою різних видів ремонту, що на 19,6% перевищує обсяги робіт у 2022 році. Зокрема, капітальний ремонт охопив 495,6 км колій, що становить 5,7% більше, ніж у попередньому році.
Середнім ремонтом було відновлено 812,7 км колії, що на 30% більше порівняно з 2022 роком.
Також у 2023 році було проведено капітальний ремонт 284 комплектів стрілочних переводів, а середній ремонт охопив 690 комплектів стрілочних переводів. Крім того, “Укрзалізниця” відновила 6,6 км колій та 30 штучних споруд, які пошкодилися внаслідок бойових дій.
Департамент транспортної логістики АТ “Укрзалізниця” пропонує послугу з комплексного перевезення зернових вантажів. До кінця року УЗ хоче завершити реєстрацію окремої компанії для виходу на ринки Європи в цьому сегменті.
У межах міжнародної виставки Transport logistic 2023 у Мюнхені делегація АТ “Укрзалізниця” підписала меморандум про взаєморозуміння та співробітництво з німецькою логістичною компанією Global asset and logistics company (VTG GmbH) та провела низку зустрічей з представниками європейських компаній, які працюють на ринку залізничних перевезень.
“Укрзалізниця” активно розглядає можливість розширення бази для ремонту лінійного обладнання локомотивів. Днями в товаристві пройшла зустріч з підприємствами, потенційно зацікавленими в такій співпраці.
АТ “Укрзалізниця” має намір забезпечити більшу прозорість у своїх закупівлях, оприлюднюючи плани закупівель заздалегідь для сприяння використанню українських товарів та компонентів.
Валерія Пепеля