Україна відновила контейнерні перевезення — перший за час повномасштабного російського вторгнення контейнеровоз пройшов морським коридором в один із портів Одеської області 3 квітня.
Першопрохідцем став T Mare (прапор Панами), який того ж дня вирушив у зворотному шляху до Констанци, повідомляє «Думська».
Зазначається, що це поки що не повноцінне спеціалізоване судно, а так званий фідер, що здійснює чартерні рейси між портами Великої Одеси та румунським портом.
Контейнерні перевезення до цього в обмеженому обсязі здійснювалися через дунайські порти Одеської області, але тепер вони, ймовірно, значно зростуть.
Нагадаємо, програма UNITY, яка є спільним проєктом Marsh McLennan та Lloyd’s of London разом з урядом України, планує значно розширити свої можливості. Згідно з інформацією від Міністерства економіки України, нова програма страхування охоплюватиме не лише морські перевезення продовольства, але й судна, які транспортують різноманітні невійськові вантажі, такі як контейнери та металопродукція.
У 2023 році група “Лемтранс” інвестувала в інфраструктурні та логістичні проєкти в Україні понад 160 млн грн, з яких більш як 153 млн грн було направлено на розвиток термінального і контейнерного бізнесу. Компанія продовжила розвиток контейнерного термінала в Мостиськах і прийняла рішення розпочати проєктні роботи щодо ще двох нових контейнерних терміналів, які будуть розташовані на території України.
Швейцарська компанія з контейнерними перевезеннями Mediterranean Shipping Company (MSC) придбала завод в Італії за символічну ціну одного євро з метою розгорнути на ньому виробництво вантажних вагонів.
У 2024 році польський оператор інтермодальних перевезень Laude Smart Intermodal планує продовжити будівництво контейнерів та платформ для їх перевезення. Крім цього, він також має намір розвивати приватну тягу в Польщі та, можливо, розширити її область дії на території Німеччини, Нідерландів і навіть України через колію з шириною 1435 мм.
ПрАТ “Українське Дунайське Пароплавство” (УДП) готується до запуску баржевих контейнерних караванів на Середній та Верхній Дунай як альтернативи перевізникам, які стикнулися з блокуванням руху на кордоні з Польщею. УДП пропонує доставку контейнерів до дунайських портів Болгарії, Сербії, Угорщини, Словаччини, Австрії, Німеччини та до румунського порту Констанца.
Крім перевезення, компанія також забезпечує зберігання та перевалку в українських портах, організацію перевалки в портах вивантаження.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!