Компанія закликає уникнути додаткового фінансового навантаження, яке може вплинути на конкурентоспроможність перевезень через Дунай.
Про це під час зустрічі з послом Франції в Україні Гаелем Весьєром розповів директор із взаємодії з органами влади «НІБУЛОНу» Михайло Різак.
З відкриттям глибоководних портів Одеси логістика через дунайські порти стала дорожчою щонайменше на 5 доларів за тонну. А запланована індексація тарифів Укрзалізниці може збільшити різницю у витратах до 7 доларів за тонну, зазначають у компанії НІБУЛОН.
За словами заступника генерального директора НІБУЛОНу Володимира Різака, ситуація потребує перегляду підходів до індексації тарифів.
«Індексація тарифів Укрзалізниці стане або рятувальним кругом для водних перевезень річкою Дунай, або непосильним мертвим якорем», — наголосив він.
НІБУЛОН пропонує виключити маршрути до/від залізничних станцій біля дунайських портів із запланованої індексації тарифів. Це, на думку компанії, дозволить збалансувати конкурентні умови між дунайськими та морськими портами та сприятиме подальшому розвитку транспортної інфраструктури в регіоні.
Наразі Укрзалізниця не прокоментувала цю пропозицію. Проте ситуація викликає значний інтерес серед експортерів, які активно використовують дунайські порти для зниження ризиків, пов’язаних із блокуванням морських шляхів.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!