Концесія портів та інші чинники успішного розвитку морської галузі України у 2019-му

Про це повідомив Володимир Омелян під час звіту Міністерства інфраструктури за 2018 рік на «Прямому».
Міністр наголосив, що попри несприятливу зовнішньополітичну ситуацію в Україні, морські порти, завдяки розвитку логістики, вже другий рік поспіль демонструють збільшення обсягів експортних перевезень.
За словами керівника ДП «АМПУ» Райвіса Вецкаганса, у 2017 і 2018 р. спостерігалося зростання перевезень на 1 млн т порівняно з попереднім роком.
Перспективу збереження цієї тенденції в наступному році пов’язують з такими факторами:
- Впровадження концесійних проектів у морських портах.
«Міністерство інфраструктури є поборником концесії українських морських портів», – відзначив Володимир Омелян.
Уже підготовлено пілотні проекти для портів «Ольвія» та «Херсон», і на початку наступного року буде оголошено конкурс на них. Майно портів залишається державним, але передається в управління приватним великим світовим компаніям.
Читайте: Концесія Херсонського порту приноситиме державі до 300 млн гривень щороку
- Дотримання механізму прозорості в діяльності портів.
У 2018 році впроваджено якісні проекти, завдяки яким проведені чесні роботи з днопоглиблення, чесний ремонт гідротехнічних споруд. «Ми економимо сотні мільйонів гривень завдяки системі Prozorro», – повідомив міністр.
- Корпоратизація управління Адміністрації морських портів України.
«Я впевнений, що корпоративна система управління покращить нашу роботу, зробить її більш і прозорою та ефективною, зберігаючи капітал у власності держави», – заявив Райвіс Вецкаганс.
Landlord раніше повідомляв про те, що Міністерство економічного розвитку і торгівлі погодило висновки за результатами аналізу ефективності проектів концесії майна державних стивідорних компаній у портах “Ольвія” та “Херсон”.