Кабінет Міністрів України ухвалив рішення надавати 30% знижку на перевезення агропродукції в експортному напрямку з районів, наближених до бойових дій або окупованих територій.
Про це пише Elevatorist посилаючись на слова заступника директора Департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерія Ткачова.
За його словами, буде оприлюднено перелік громад, на які розповсюджуватиметься ця пільга. Зокрема, це такі регіони як Харківська, Чернігівська, Донецька та Сумська області.
“Знижка надаватиметься при відвантаженні аграрних вантажів виключно в експортному сполученні. Вантажовідправники через систему “МЕСПЛАН” плануватимуть перевезення зі своєї станції, і якщо це експортний маршрут, при розрахунку вартості буде застосована 30-відсоткова знижка на тариф”, – пояснив Валерій Ткачов.
Він зазначив, що рішення про запровадження пільги ухвалене з метою підтримати аграріїв у прифронтових регіонах, які потерпають від бойових дій та високої вартості логістики, що “з’їдає” значну частину їхніх доходів.
Читайте також: Ставки на вагони-зерновози “Укрзалізниці” у червні зростуть через високий попит
“Це дуже великі відстані, майже тисяча кілометрів до портів, тому це вимушений захід для підтримки аграріїв з тих регіонів”, – наголосив представник “Укрзалізниці”.
Як повідомили в Донецькій ОВА, знижку у розмірі 30% було встановлено 17 травня постановою №581.
“Аграрії Донеччини опинились у складних обставинах через втрату звичайних логістичних ланцюгів для транспортування своєї продукції, тому така державна допомога забезпечить необхідну підтримку. Вдячний уряду за увагу до проблем аграріїв регіону та втілення наших пропозицій стосовно пільгових тарифів на залізничні перевезення сільськогосподарської продукції”, – написав голова ОВА Вадим Філашкін.
Нагадаємо, акціонерне товариство “Укрзалізниця” розраховує збудувати 120 вагонів-зерновозів цього року для використання внутрішньо в країні та на міжнародних залізничних мережах.
Раніше стало відомо, що АТ “Укрзалізниця” частково переглянуло умови проведення аукціонів з використання вагонів-зерновозів (ЗРВ), збільшивши їхню кількість 300 на добу. Крім того, у компанії заявили, що збудували на власних потужностях зерновоз, який оптимально пристосований для перевезень колією 1520 мм та євроколією – 1435 мм. Більшість комплектуючих і матеріалів для нього – вітчизняного виробництва.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!