Ініціатива «Укрзалізниці» уніфікувати тарифи на перевезення різних видів вантажів і тим самим підняти вартість транспортування, – не той шлях, по якому треба йти. Про це в ефірі «5 каналу» заявив президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко.
На думку вантажовідправників, відповідне уніфікування тарифів – не що інше, як приховане їх збільшення. Різниця же повністю ляже на вітчизняних промисловців, що займаються перевезенням вантажів залізницею. Зі свого боку, йдеться про аграріїв і металургів.
Водночас, втрати вітчизняних промисловців від впровадження цієї ініціативи становитимуть близько 5 млрд грн. Зі слів президента Української аграрної конфедерації, така ситуація не може мати місце, оскільки в Україні, порівняно з Європою, вже високі тарифи на перевезення зерна.
«Для нас тарифи високі. На перевезення тонни зерна у нас тарифи набагато вищі, ніж в Європі. І ті три класи вагонів: перший, другий, третій, між ними розподіл тарифів – це не той шлях до істини, по якому треба йти», – наголосив Козаченко.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!