Засновник підприємства «Україна» Олег Крижовачук поділився секретом створення успішної молочної ферми. Очільник не приховує, що в розвиток ферми довелося вкласти майже 100 млн гривень, проте без чіткої стратегії розвитку досягти прибуткового балансу не вдалося б. Тож у своїй системі управління пан Олег користується принципом 4K – кадри, корова, корівник і корми.
- Кадри.
Кожна корова перебуває під пильною увагою спеціалістів ферми, які слідкують за її харчуванням, контролюючи корми в режимі 24/7. Доярками на фермі є суто молоді хлопці, яким допомагають технік й оператор, що онлайн відслідковує та аналізує всі процеси.
- Корова.
Стадо куплялося у ЄС, обиралася кожна корова окремо, там же купується і сперма кращих донорів, і зараз «Україна» вже має звання племзаводу.
Читайте: Як учитель побудував Україну: неймовірна історія Олега Крижовачука
- Корівник
Корова повинна відчувати себе щасливою, мати повітря, можливість погуляти, комфортну температуру, доглядатися в чистоті тощо. Саме молоко одразу охолоджується і має ґатунок екстра, на нього високий попит. Корівник Олега Крижовачука – це виставка досягнень виробників обладнання для молочних ферм.
- Корми.
За допомогою супутникових програм аналізується склад майбутніх кормів на полі, встановлюється, коли треба косити…
«Ми зараз маємо 35–37 л молока на добу з кожної корови. І наша ферма вже приносить по 500 000 гривень на день. Зараз будемо розвивати продаж нетелей, а бичків, які народжуються, будемо відгодовувати на продаж на м’ясо. Коли ми остаточно поєднаємо ці напрями, то буде не ферма, а справжній космос», – кепкує господар.
Нагадаємо, в медіпроекті «Україна, яку створив Олег Крижовачук» власник господарства ТОВ «Україна» Олег Крижовачук вперше представив кейс розвитку свого агропідприємства, до якого входить найбільший насіннєвий завод України, прогресивна молочна ферма, елеватори та інноваційне фруктосховище.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!