Про це повідомляє EastFruit.
4 червня на 31-й Міжнародній агропромисловій виставці «Агро-2019» презентували Дорожню карту розвитку галузі ягідництва України. Розроблено її в рамках проекту Міжнародного торгового центру (ІТС) «Eastern Partnership: Ready to Trade – an EU4Business Initiative», що фінансується Євросоюзом.
Читайте: Як підкорити ринок Грузії: українських агровиробників запрошують у торгову місію
Дорожня карта покликана посилити експортний потенціал українських ягідників.
Цілі Дорожньої карти:
- збільшення поставок ягідної продукції з України;
- приведення сертифікації ягідної продукції в Україні у відповідність до стандартів ЄС;
- поліпшення якості та післязбиральної обробки сільгоспкультур;
- забезпечення реєстрації пестицидів для ягід, насіння і сортів рослин для використання в Україні;
- посилення профільних інституцій в Україні (відкриття інноваційного, технологічного і науково-дослідного напрямків);
- розроблення освітніх програм;
- просування експорту виробниками і переробниками ягідної продукції;
- стратегічний підхід уряду до підтримки розвитку галузі (розширення доступу до фінансування, забезпечення фінансової підтримки з боку держави, поліпшення доступу до ринкової інформації, забезпечення екологічної відповідальності, модернізація технологій, поліпшення інфраструктури).
Впроваджуватимуть Дорожню карту за підтримки Мінагрополітики, Мінекономрозвитку, Мінінфраструктури, Мінфіну, Асоціацій «Ягідництво України», «Укрсадпром», «Укрсадвинпром», «Органічна Україна» та наукових інституцій.
Landlord раніше повідомляв про те, що на експорті заморожених ягід та фруктів Україна заробила рекордні $80 млн.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!