Новини    27 лютого 2024 14:17

Хусити вивели з ладу підводні кабелі зв’язку, які з’єднують Європу з Азією


Хуситів зробили несправними чотири підводні кабелі для зв’язку. Це призвело до серйозного порушення комунікацій між Європою та Азією, згідно з повідомленням The Jerusalem Post.

За даними The Jerusalem Post, протягом останніх місяців були пошкоджені чотири підводні кабелі, які з’єднували Саудівську Аравію та Джибуті. Ймовірно, це стало наслідком атак, підтримуваних Іраном, здійснених єменськими хуситами.

Це пошкодження кабелів, що належать до систем AAE-1, Seacom, EIG та TGN, призвело до серйозного втручання у зв’язку між Європою та Азією.

За даними фахівців, найбільше втрати через це зазнали країни Перської затоки та Індія.

Кабель AAE-1 створений для забезпечення зв’язку між Східною Азією та Європою через Єгипет, об’єднуючи Китай із Заходом через країни, такі як Пакистан та Катар.

Кабельна система Europe India Gateway (EIG) створена для з’єднання південної Європи з Єгиптом, Саудівською Аравією, Джибуті, Об’єднаними Арабськими Еміратами та Індією.

Кабель Seacom об’єднує Європу, Африку та Індію, а також має з’єднання з Південною Африкою.

Хусити з Ємену атакували понад 30 торгових суден у Червоному морі та Аденській затоці. З початку 19 листопада хусити напали на щонайменше 30 цивільних суден у Червоному морі, у знак підтримки палестинського бойового угруповання ХАМАС, повідомляє Reuters. З них 13 суден отримали прямі удари ракет або безпілотників. Ці напади призвели до серйозних порушень у світовій торгівлі, оскільки близько 12% всього обсягу торгівлі проходить через Червоне море.

Крім того, 6 лютого стало відомо про ще одну атаку на судно. Вантажний корабель у Червоному морі постраждав від удару снаряда, який був запущений єменськими хуситами.

Нагадаємо, хаос у Червоному морі починає порушувати ланцюги постачання продуктів – від кави до фруктів – і погрожує зупинити уповільнення продовольчої інфляції, яка принесла деяке полегшення споживачам.

Новини за темою:  Миколаївщина увійшла до п'ятірки лідерів за кількістю проєктів у системі DREAM

Ситуація у Червоному морі призвела до уповільнення українського сільськогосподарського експорту у січні 2024 року на 20%.

Ескалація конфлікту в Червоному морі внесла суттєві корективи до морських маршрутів багатьох світових судноплавних компаній, що вплинуло на ринок страхування та географію торгівлі. Про це повідомив Геннадій Іванов, директор BPG Shipping.

Хусити в Ємені опублікували відеозахоплення торговельного судна Galaxy Leader, яке було захоплено 19 листопада 2023 року у Червоному морі з міжнародним цивільним екіпажем. Вони захопили судно, використовуючи гелікоптер із озброєними бойовиками. Четверо українських моряків перебувають у полоні у хуситів.

Катар вирішив призупинити відправку танкерів зі зрідженим природним газом (LNG) через Баб-ель-Мандебську протоку після авіаударів, нанесених коаліцією під керівництвом США по об’єктах хуситів у Ємені. Ці атаки підвищили ризики на цьому життєво важливому маршруті.

Судноплавна компанія Hapag-Lloyd, яка активно шукає альтернативні маршрути для своїх суден через напади хуситів в Червоному морі, оголосила про введення сухопутних коридорів через територію Саудівської Аравії.

Власники суден з Нідерландів висловлюють прохання до уряду щодо забезпечення їхніх суден військовим супроводом у Червоному морі.

У середині грудня 2023 року ціни на нафту виросли на 4,5% через можливий збій у поставках сирої нафти, викликаний нападами на танкери на Близькому Сході Найбільші морські перевізники – Mediterranean Shipping Company (MSC), французький CMA CGM, данський Maersk та німецька транспортна компанія Hapag-Lloyd вирішили обмежити рух кораблів Червоним морем та спрямувати їх в обхід Африки, що призведе до зростання вартості фрахту.

Маргарита Юзяк

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...