ГК “Нові Продукти” випустила батончик, присвячений українським військовослужбовцям

Новинка від ГК “Нові Продукти” у лінійці поживних батончиків EatMe отримала красномовну назву Military Edition і була створена з метою підтримати ЗСУ продуктом, який вже довів свою поживність та важливість в умовах війни.
Про це повідомляє пресслужба ГК “Нові Продукти”, передає видання Sosotav.ua.
“Зараз усі прагнення нашої компанії зосереджені на досягненні перемоги та підтримці наших героїчних військовослужбовців і громадян. Тому ми і створили новий EatMe Military Edition – для нас це символ щирої поваги до ЗСУ, та можливість продовжувати підтримувати наших захисників та державу: з прибутку від кожного проданого батончика будемо купувати щось важливе та необхідне для армії. Звичайно, про все це ми звітуватимемо”, – розповів директор з маркетингу компанії Борис Ткачов.
У складі батончика EatMe Military Edition – горішки, пшеничні пластівці, насіння кунжуту, солона карамель та глазур. Такі складники роблять його не просто приємним на смак, а й поживним, адже він дає змогу швидко втамувати голод навіть у найнесприятливіших обставинах.
Довідка. Від початку повномасштабної війни ГК “Нові Продукти” всіляко допомагає ЗСУ, ТрО та волонтерським організаціям власною продукцією – снеками EatMe, водою “Природне Джерело” і, звичайно, енергетичними напоями, які зараз вкрай актуальні. Також компанія регулярно підтримуються ініціативи Фонда Сергія Притули, фонда Lazar, та власного Благодійного Фонда “Нова Громада”.
Нагадаємо, кластер “Дружба-Нова” закупили дрони для ЗСУ.
Марковська Катерина