Новини    08 серпня 2017 15:57

Година відпочинку корови додає 1,7 літра молока в день


У господарствах «Схід» і «Батьківщина», що в Харківській області, уже працюють ефективні автоматизовані ферми ізраїльського виробника Afimilk. Компанія надала високоякісні  аналізатори молока, датчики для контролю за станом тварин й програмне забезпечення управління фермою.

Презентацію своїх технологій Afimilk провела на семінарі «Україна-Ізраїль: інновації й технології в агробізнесі», що відбувся у Києві. Захід організував проект LANDLORD спільно з Інститутом експорту Ізраїлю. Усього в ньому взяли участь дев’ять провідних компаній Ізраїлю, котрі мають свої напрацювання у сфері агротехнологій. На захід було запрошено понад 80 представників українських аграрний компаній і холдингів, а також окремих дрібних фермерів.

Одна із найзатребуваніших технологій – система виявлення охоти тварин. Вона з точністю до години визначає, коли треба запліднювати корову.

«Якщо ви сьогодні не побачили, що треба запліднити корову, наступний раз буде через 21 день – це генетика, замінити цього не можна, – розповідає Ігор Цвєт, директор по СНД компанії Afimilk. – Ми підрахували, що упущення моменту недодає власникові ферми 60 євро».

За допомогою датчиків від Afimilk можна визначити, скільки корова відпочивала, а скільки була активною.

«Якщо корова всю ніч простояла – вона однозначно хвора, визначаємо по кількості молока можливі хвороби. Ту, котра всю ніч пролежала, і молоко за рівнем білка і жиру в неї у нормі – не потрібно чіпати, з нею все гаразд. Корова має лежати вісім годин. Кожна додаткова година лежання корови додає 1,7 л молока в день», – каже Цвєт.

Свого часу ізраїльтяни добилися підвищення надоїв до 10 000 літрів в рік за рахунок технологій контролю над станом і поведінкою тварини. Нині в Ізраїлі найвищий рівень надою молока з однієї корови в світі — у середньому 12,5 тонни на рік. В Україні цей показник складає близько 4-4,5 тонни.

Компанія Afimilk вийшла на ринок України у 2017 році, планує відкрити представництва у різних регіонах і дилерську мережу.

«Клієнти в Україні принципово відрізняються від клієнтів в інших країнах СНД. Тут фермери питають – коли я окуплю свої вкладення? В інших країнах найперше запитують ціну, просять знижку. Ваш підхід навіть не європейський, він американський. Ви думаєте на майбутнє», – переконаний Цвєт.

 

Ще немає новин у цій стрічці ...