У лютому 2024 року, мережа магазинів “Галя Балувана” налічує 930 точок і її власники – близько 200 партнерів. Ця франшиза більше не доступна для придбання. Такий результат був досягнутий за п’ять років, починаючи з відкриття першого магазину у Луцьку у 2018 році, розповів один зі співзасновників бренду Володимир Матвійчук в інтерв’ю для LIGA.net.
“Зараз ми загалом вже відбулися в Україні. І якщо є нові звернення на купівлю франшизи “Галі Балуваної” і в тому місті є певна кількість партнерів, ми не бачимо перспективи новачку заходити в цей ринок. Партнер, який пропрацював з нами рік чи два, набагато більше орієнтується в продукті, операційній діяльності, в нього набраний штат спеціалістів. І ми розуміємо, що набагато легше розвивати цю мережу з діючими партнерами”, – каже франчайзер.
Зараз Володимир Матвійчук активно працює над розвитком бренду MultiCook, який вже представлений на ринках Європи та Америки з понад 100 магазинами. У грудні 2022 року стартувала франшиза в Євросоюзі, зокрема, у Польщі. А в січні поточного року було оголошено про відкриття першого магазину MultiCook у США.
На сьогодні власник франшизи зауважує, що їхня мета в Євросоюзі практично досягнута. Почти в усіх країнах вони вже знайшли партнерів. З 27 країн-членів ЄС, магазини MultiCook присутні в 21. Покриття також включає Велику Британію, Швейцарію, Туреччину, Молдову, Чорногорію та Грузію. Тепер на очікуванні американського континенту: магазини відкриваються в США та Канаді.
Довідка. “Галя Балувана” — це мережа магазинів, які пропонують напівфабрикати, що готуються безпосередньо в закладах і можуть бути швидко приготовлені вдома. В Україні ця мережа нараховує близько 700 магазинів. Також мережа працює за кордоном, у близько 25 країнах, часто під іншою назвою – MuliCook. Кожен власник магазину самостійно вибирає постачальників, сировину, асортимент і ціни.
Мережу заснував луцький підприємець Володимир Матвійчук. Перший магазин він відкрив у 2018 році в Луцьку у власному приміщенні поруч зі стадіоном, замість пабу. Паб почав зазнавати збитків через відхід футбольної команди “Волинь” з вищого дивізіону та зменшення кількості відвідувачів. Ідею та меню “Галі Балуваної” розробив Юрій Хазіпов. Після відкриття магазину попит на продукцію стрімко зрос і почалося активне відкриття нових закладів. На момент 2023 року, Матвійчук володіє 13 магазинами та має близько 250 франшизних партнерів.
Однією з особливостей харчових напівфабрикатів, які пропонуються у мережі, є їх виготовлення безпосередньо в магазинах. Цей процес доступний для перегляду покупцям, оскільки секція виготовлення відокремлена від торгової частини скляними стінами. В асортименті продукції зазвичай є вареники, пельмені, сирники, котлети, голубці та картопляні вироби.4
Нагадаємо, видання Forbes Україна внесло “М’ясомаркет” і Döner Маркет до топ10 найкращих франшиз України. Протягом 2022 року МХП із партнерами відкрили 71 франчайзинговий “М’ясомаркет” і 48 франчайзингових Döner Маркетів.
Десять найбільших компаній-платників податків в агропромисловому секторі України у 2023 році сплатили до бюджетів всіх рівнів близько 19,4 млрд грн. Це на 36% більше, ніж у 2022 році.
Агрохолдинг МХП Юрія Косюка купує компанію “Овочева скарбниця”, яка продає свіжі овочі й салати під торговельною маркою “Славянка”, інформує Антимонопольний комітет. АМКУ розглянув заявку ПрАТ “МХП” на придбання мажоритарної частки ТОВ “Овочева скарбниця” та надав дозвіл на таку концентрацію.
Корпорація “Біосфера”, яка є найбільшим виробником і постачальником товарів для дому та засобів гігієни в Україні, придбала компанію ТОВ “Сервіс Про”, що кілька років тому визначалася як найбільший дистриб’ютор товарів на цьому ринку. Схвалення на проведення цієї угоди отримала від Антимонопольного комітету, який видав “Біосфері” дозвіл на придбання понад 50% акцій ТОВ “Сервіс Про”, повідомляє Антимонопольний комітет України.
Маргарита Юзяк
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!