Про попередні висновки щодо участі України в міжнародному форумі розповів на своїй сторінці у Фейсбук в. о. міністра аграрної політики та продовольства Максим Мартинюк.
1. За результатами десятків зустрічей української делегації з представниками міжнародних організацій можна розраховувати на приріст експорту агропродукції з України, а також на позитивну динаміку інвестицій в АПК.
2. «Зелений тиждень» – вдалий час і місце для позиціонування держави як одного з представників європейської спільноти.
Читайте: Хто у світі купує найбільше – глобальний імпорт на одній карті (ІНФОГРАФІКА)
3. «Зелений тиждень» – це майданчик для налагодження ділових контактів та просування української продукції, а також можливості її реалізації у великих обсягах.
Як приклад міністр навів ситуацію, коли один із українських виробників вина ще до обіду першого дня роботи виставки розпродав «весь свій величезний запас продукції», тож йому довелося терміново збільшити відвантаження зі складу.
Загалом у «Зеленому тижні 2019» взяло участь 56 українських агрокомпаній.
Як повідомляв Landlord, на «Зеленому тижні 2019» агросектор України уперше за останні 5 років представлено у форматі окремого павільйону.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!