Дощ з мокрим снігом: якою буде погода в Україні 4 листопада

У понеділок, 4 листопада, в Україні очікуються опади майже в усіх областях. Переважно прогнозують дощі, які супроводжуватимуться сильним вітром, а місцями можливий і мокрий сніг.
Прогноз погоди в Україні
“4 листопада, в Україні у східних та північно-східних областях України 4 листопада випаде помірний мокрий сніг та дощ, тоді як на решті території можливий невеликий дощ, місцями з мокрим снігом.Вітер зміниться з південно-західного на північно-західний, швидкість становитиме 7-12 м/с, а пориви сягатимуть 15-20 м/с.Температура повітря вночі коливатиметься від 3° тепла до 2° морозу, у північних областях 0-5° тепла. Вдень очікується 4-9° тепла, на півдні країни 8-13° тепла.”, – повідомили в Укргідрометцентрі.
Народні прикмети й традиції на 4 листопада
Серед наших предків існувало чимало цікавих прикмет на цей день:
- дивилися, який сьогодні день: білі кола біля сонця — до сніжної бурі;
- калюжі вкрив лід — чекайте на багато снігу в грудні;
- на деревах іній до швидкого морозу;
- вранці туман — йде потепління;
- мишей більше, ніж зазвичай — до холодної зими;
- ще не відлетіли в теплі краї дикі качки — чекайте на м’яку зиму.
В народі існувало повір’я, що цього дня по землі ходить нечиста сила. Тому люди намагалися сидіти вдома і зайвий раз не виходити на вулицю.
4 листопада в Україні та світі
4 листопада в Україні святкують День залізничника. Це свято присвячене працівникам залізничної галузі, які забезпечують надійний та безпечний рух поїздів, доставку вантажів та пасажирів. Цей день відзначається від 1940 року, і він символізує важливість залізничної інфраструктури для економіки країни та забезпечення комфортного транспорту для населення.
Також 4 листопада Міжнародний день маркетингу. Цей день присвячений вшануванню професіоналів у сфері маркетингу та підвищенню обізнаності про важливість маркетингових стратегій для успішного розвитку бізнесу. Маркетинг охоплює широкий спектр діяльності, включаючи дослідження ринку, розробку продуктів, рекламні кампанії, брендинг та багато іншого. Він відіграє ключову роль у залученні клієнтів, підвищенні продажів та зміцненні позицій компаній на ринку. Цей день є нагодою для маркетологів з усього світу обмінятися досвідом, новими ідеями та інноваціями, а також відзначити свої досягнення та внесок у розвиток індустрії.