Компанія Coca-Cola Co. стала власником 100% акцій американського виробника спортивних напоїв BodyArmor, викупивши 85%, що залишилися, за $5,6 млрд.
Враховуючи, що Coca-Cola вже має 30% акцій BodyArmor, вся компанія оцінюється в $8 млрд.
Угода з BodyArmor стане найбільшим придбанням бренду в історії Coca-Cola. Попередній рекорд було встановлено в 2018 році, тоді Coca-Cola заплатила $5,1 млрд за купівлю Costa Coffee.
Угода може збільшити продаж Coca-Cola у сегментах питної води, спортивних та кавових напоїв. У минулому кварталі обсяг продажу у цьому дивізіоні зріс на 6%.
BodyArmor стане однією зі складових частин північноамериканського підрозділу Coca-Cola, зберігши центральний офіс у Нью-Йорку. Її топ-менеджери, включаючи співзасновника Майка Репола та президента Брента Хасті, залишаться на своїх позиціях у рамках окремо укладеної угоди. У 2022 році вони займатимуться розробкою стратегії компанії на наступні роки.
Довідка. BodyArmor у 2011 році заснували Майкл Репол та Ланс Коллінз. Продукція BodyArmor включає спортивні напої, мінеральну воду і спортивні напої з кофеїном. У 2018 році BodyArmor посів друге місце у сегменті спортивних напоїв із 18% у частці ринку. Зараз домінує у секторі бренд Gatorade компанії PepsiCo. Вона займає 64% ринку, ще 13% Powerade – ще одного бренду Coca-Cola.
Coca-Cola купила 15% BodyArmor у 2018 році за $300 млн за оцінкою $2 млрд, а потім отримала ще 15% як плату за дистрибуцію та брендування. З 2018 року продаж бренду в США зріс майже вшестеро, з $250 млн до $1,4 млрд.
Раніше Landlord повідомляв, що Coca-Cola почне випускати напій з алкоголем.
Джерело: The Wall Street Journal
Владислава Михайленко
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!