Компанія «Coca-Cola» готується до випуску першого в своїй історії алкогольного напою. Про це повідомляє інформаційне агенство «Інтерфакс-Україна».
«Компанія планує вийти на швидко зростаючий ринок слабоалкогольних газованих напоїв “Чжухай” в Японії. Вміст алкоголю в напоях «Чжухай» – від 3% до 8%, що робить їх альтернативою пиву», – йдеться у повідомлені.
Цей крок у «Coca-Cola» називають «унікальним в історії компанії».
«Згідно з даними японського виробника алкоголю «Suntory», темпи зростання ринку «Чжухай» з 2013 року становлять від 5% до 25% в рік», – йдеться у повідомленні.
Як зазначають, інформація про те, що компанія має намір проекспериментувати зі слабоалкогольними напоями, стала відома з інтерв’ю президента японського підрозділу Джорджа Гардуньо, опублікованого на сайті «Coca-Cola».
«Джордж Гардуньо заявив про намір Coca-Cola спробувати в Японії сили в категорії продуктів «Чжухай» – «банкових напоїв, що містять алкоголь», до складу яких традиційно входять спиртний напій сетю, газована вода і ароматизатори», – повідомляє інформаційне агентство.
Джордж Гардуньо заявив, що плани «Coca-Cola» вийти на алкогольний ринок є прикладом того, що компанія шукає можливості для розвитку за межами ключового бізнесу.
«Coca-Cola завжди фокусувалася виключно на безалкогольних напоях, і це невеликий експеримент для конкретної ніші нашого ринку», – повідомив президент японського підрозділу компанії.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!