Новини / Фінанси     13 березня 2024 14:11

“Біосфера” почала випускати чай під брендом Graff


Компанія “Біосфера”, яка є головним виробником товарів для дому в Україні під такими брендами як ТМ “Фрекен БОК”, Smile, Selpak, Vortex, Novita, PRO service, “ЛайKit”, Bambik, розпочала виробництво чаю під маркою Graff. Цю інформацію поширила  мережа в LIGA.net.

Виробництвом чаю займається нова компанія з обмеженою відповідальністю “Капсоул”, на чолі якої стоїть Ірина Нестеренко, віцепрезидентка “Біосфери”, вказана як бенефіціар.

Бізнесмен Андрій Здесенко, власник “Біосфери”, є заявником на бренди CupSoul, Graff і Brilliant Taste, які використовуються для пакування чаю.

Раніше міністр економіки Юлія Свириденко зазначала, що “Біосфера успішно скористалась державною кредитною програмою 5-7-9” і вклала понад $20 млн у проєкт з виробництва чаю.

Андрій Здесенко, власник “Біосфери”, вперше анонсував про плани корпорації увійти на новий ринок – харчовий, під час Київського міжнародного економічного форуму у жовтні. “Ми відкриваємося на новому ринку – сегменті харчової продукції. Ми вже здійснили закупівлю обладнання і плануємо його встановлення наприкінці цього року”, – сказав він.

Крім того, “Біосфера” виробляє широкий асортимент товарів для дому, включаючи засоби для прибирання, кулінарні аксесуари та контейнери для зберігання їжі, вологі серветки, підгузки, презервативи, туалетний папір, мішки для сміття і т. д.

Кого компанія купувала раніше

У 2024 році корпорація “Біосфера” придбала компанію ТОВ “Сервіс Про”, що кілька років тому визначалася як найбільший дистриб’ютор товарів на цьому ринку. Схвалення на проведення цієї угоди отримала від Антимонопольного комітету, який видав “Біосфері” дозвіл на придбання понад 50% акцій ТОВ “Сервіс Про”, повідомляє Антимонопольний комітет України.

У держреєстрі бенефіціарним власником ТОВ “Сервіс Про” вказана Тетяна Короташ. Згідно з даними “Опендатабот”, у 2022 році виторг компанії скоротився на 33,9%, до 2,01 млрд грн, при чистому збитку у розмірі 21,60 млн грн.

Новини за темою:  МХП збільшує європейські продажі курятини: наскільки виріс експорт у 2025 році

У листопаді 2022 року компанія “Біосфера” завершила угоду щодо придбання австрійської торговельної марки Alufix. За інформацією генерального директора та власника “Біосфери” Андрія Здесенка, компанія також придбала один із заводів Alufix та чотири торговельних представництва у країнах Європи, повідомляє Forbes.

Розташований завод у Румунії, у місті Фегераш, має площу 5 тис. кв. м і оснащений лініями для виробництва фольги та харчової плівки. Для фінансування цієї угоди “Біосфера” звернулася до європейського банку.

За словами Здесенка, вихід на зовнішні ринки є надзвичайно актуальним, оскільки внутрішні продажі вказують на спад. Він додав, що “Біосфера” планує значні інвестиції в нове виробництво, включаючи переміщення частини обладнання з України. В перспективі планується тривалий розгін ліній виробництва пакетів для сміття, вологих серветок та кухонних губок на заводі з метою потроїти виробничі масштаби. Зазначено, що підприємство планує відновити свою діяльність в грудні 2022 року.

Alufix, заснована в Австрії в 1964 році, спеціалізується на виробництві фольги та сміттєвих пакетів для домогосподарств та галузі HoReCa. Крім того, компанія випускає супутні товари для кухні, такі як алюмінієві контейнери та аксесуари для гриля.

Останнім часом Alufix потрапила в складну ситуацію. За даними австрійського видання Trend в березні 2022 року, компанія відчула наслідки невдалої реструктуризації бізнесу та впливу пандемії. Новини про можливе закриття компанії поширилися, але профспілка вимагала від власників – австрійських фондів Simentum Management und Beteiligungs GmbH і Drott Holding та Drott, активно шукати інвесторів.

У 2018 році кіпрська компанія Biosphere Holding Ltd здійснила придбання Ivybridge Ventures Limited, яка володіла 100% акцій ТОВ “Ергопак” – великого виробника товарів для догляду за будинком під брендами “Дрібниці життя”, DOMI, Novax, а також експортною торговою маркою “Акція”.

Новини за темою:  Очікується складний агросезон: через погодні аномалії урожай зерна в Україні може зменшитися на 10% — Віталій Коваль

Згідно з інформацією на сайті компанії, її діяльність на території України розпочалася в 1996 році як дистрибуційна компанія “Ерголайн”, спеціалізуючись на імпорті товарів для дому під брендом “Сучасний Дім”. У 1999 році власний виробничий процес розпочався, що призвело до трансформації у виробничу компанію “Ергопак”.

Завдяки відкриттю виробничого комплексу у Каневі в 2007 році, компанія стала ексклюзивним постачальником європейського кухонного та збирального пластику Plafor в Україну. На сьогодні у “Ергопак” працює понад 1000 осіб.

Новини за темою  Китай не може повністю покрити попит на молоко попри збільшення виробництва

Крім власних брендів, “Ергопак” виготовляє продукцію під торговими марками великих роздрібних мереж, таких як “Ашан”, “Білла”, “Експансія”, “Метро”, “АТБ”, “Фуршет”. Зазначено, що компанія була одним із провідних виробників товарів для догляду за будинком в Україні, а також великим експортером, постачаючи продукцію до різних країн, зокрема, Південної Кореї, Росії, Білорусі, Грузії, Молдови, Польщі, Франції, Канади і Китаю.

Довідка. Заснована у 1997 році, компанія “Біосфера” виготовляє товари для кухні та прибирання, а також гігієнічні продукти на трьох заводах в Україні та одному в Естонії. Серед її відомих торговельних марок – “Фрекен БОК”, Smile, Selpak, Vortex, Bambik та інші. За місяць компанія виробляє приблизно 8,5 млн пакетів для сміття, 10 млн вологих серветок, 4 млн губок і 1,4 млн ватних паличок.

Маргарита Юзяк

Читайте також