Новини    15 лютого 2000 10:48

Баришівська зернова компанія формує парк власних вагонів-зерновозів

Grain Alliance («Баришівська зернова компанія») отримала перші 54 сучасні вагони-зерновози, виготовлені на її замовлення на ДМЗ «Карпати»

Баришівська зернова компанія Grain Alliance взяла курс на формування власного вагонного парку з метою зниження ризиків, пов’язаних із логістикою рухомого складу залізницею в піковий сезон. Виготовлення нових вагонів-зерновозів, а не придбання вживаного рухомого складу — принципова позиція менеджменту компанії. Партнером компанії у реалізації проєкту став завод «Карпати» — авторитетне вітчизняне підприємство з майже 50-річною історією.

Співпраці передувало ретельне вивчення замовником технологій, що використовуються при виготовленні вагонів-зерновозів.

«Ми абсолютно задоволені нашою співпрацею з «Баришівською зерновою компанією». Я за те, щоб наші взаємини розвивалися не лише цього року, але й у майбутньому. Ми знаємо, що «Баришівська зернова компанія» збирається й надалі розвивати свій парк вагонів, і сподіваємося, вони знову прийдуть до нас із пропозиціями», — зазначив генеральний директор ДМЗ «Карпати» Ростислав Гапатин.

У свою чергу Ольга Медиченко, фінансовий директор ДМЗ «Карпати», розповіла про те, що на етапі розробки кольору та дизайну вагонів були представлені 6-7 варіантів. І замовник, і виконавець зробили все, щоб якісно реалізувати проєкт.

«Нам як заводу-виробнику дуже приємно бачити позитивний кінцевий результат», —наголосила вона.

Читайте: Потужності Ніжинського елеватора будуть збільшені до 70 000 т

Нові вагони вже прибули на Березанський елеватор, де їх відразу включили до логістичного ланцюжка. За словами Андрія Падієнка, механіка дільниці «Березанський елеватор» Баришівської зернової компанії Grain Alliance, технічний персонал з особливою відповідальністю ставиться до експлуатації нових вагонів — аби вона була максимально ефективною, працівники компанії пройшли навчання на ДМЗ «Карпати».

«Хтось скаже, що із придбанням вагонів розпочалася нова ера у розвитку нашої компанії. Я погоджуюся з тим, але хочу також наголосити, що це продовження далекоглядної політики акціонерів: збільшення інвестицій у компанію з метою зниження операційних витрат, покращення впізнаваності бренду. Завдяки цьому ми досягаємо безпеки відвантажень продукції у піковий сезон. Також для нас дуже важливим є фактор підтримки вітчизняного виробника, адже вагони зроблені в Україні», — наголосив Таір Мусаєв, віцепрезидент, комерційний директор Баришівської зернової компанії Grain Alliance.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, як Баришівська зернова компанія впроваджує енергоощадні технології

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!
Ще немає новин у цій стрічці ...