Новини / Логістика     13 липня 2019 11:54

Автоматична індексація тарифів Укрзалізниці зробить їх непередбачуваними – УЗА

Українська зернова асоціація вимагає не вводити автоматичну індексацію тарифів «Укрзалізниці»: відкликати проект регуляторного акту.

Асоціація звернулась до Міністерства інфраструктури України з проханням відкликати проект регуляторного акту про автоматичну індексацію залізничних тарифів. Даний документ передбачає, перегляд вартості перевезень відповідно до індексу цін виробників промислової продукції за певний період.

В УЗА підготували аргументи проти нововведення. Головний із них: індекс цін виробників неможливо спрогнозувати. А відповідно, неможливо спрогнозувати і вартість перевезень. Відтак аграрії не зможуть прорахувати вартість перевезень навіть на 3 місяці вперед, а для них це дуже важливо.  Адже компанії, що забезпечують експорт зернових культур, працюють за маркетинговим роком з липня по червень. І укладають довготривалі контракти з партнерами з фіксованою вартістю.

«Саме тому експортерам важливо розуміти, якою буде ціна доставки проданого зерна покупцям в інших країнах через два-три квартали чи навіть рік», – підкреслює Сергій Іващенко, в.о. обов’язків виконавчого директора УЗА.

Читайте: УЗ запропонувала нову модель формування тарифів на вантажоперевезення

На його думку, непередбачуваність тарифів негативно вплине на бізнес, економіку країни, а в першу чергу, на сферу виробництва зернових культур.

Міністерство інфраструктури оприлюднило проект регуляторного акту про залізничні тарифи на вантажі  5 липня. Наразі триває обговорення документу.

Як пиcав раніше Landlord, 30 березня тарифи на вантажні перевезення УЗ були проіндексовані на 14,2 %. Це стало першим етапом запровадження моделі автоматичної індексації тарифів.

Логістика        12 серпня 2019 17:19

Євген Кравцов: експеримент з приватною тягою – фантазії окремих людей

Керівник Укрзалізниці Євген Кравцов вважає, що експеримент з приватною тягою без прийняття відповідного закону не вирішить логістичних проблем, а створить корупційні ризики та переваги для компаній, які будуть задіяні на ринку вантажоперевезень.

Про це повідомляє УНІАН.

Євген Кравцов висловив своє бачення щодо запуску в режимі експерименту приватної тяги на залізниці.

«Ми неодноразово заявляли, що експеримент з приватною тягою – фантазії окремих людей», – відзначив очільник УЗ.

На його думку, для проведення такого експерименту потрібно чітко регламентувати, хто нестиме відповідальність за аварійні ситуації, які можуть статися. За словами Євгена Кравцова, Мінінфраструктури поки що такого регламенту не розробило.

Читайте: Перевезення врожаю під загрозою: Леонід Козаченко закликає до створення оперативного штабу

Крім того, в Укрзалізниці не бачать «великого сенсу» в експерименті з приватною тягою, оскільки він не тільки не розв’яже логістичну проблему, а й створить ризики для корупційних зловживань, бо принцип вибору компаній, які будуть задіяні на ринку вантажоперевезень, поки що не визначено.

«Саме тому це питання може бути врегульовано виключно шляхом прийняття закону», – наголосив Євген Кравцов.

Landlord раніше повідомляв про те, що Мінінфраструктури планує запустити на українську залізницю приватну тягу вже у 2019 р. в експериментальному режимі – без прийняття відповідного закону у ВР. При цьому приватним компаніям виділять ті маршрути, які зараз є збитковими.

Поділися

Логістика        12 серпня 2019 10:25

Перевезення врожаю під загрозою: Леонід Козаченко закликає до створення оперативного штабу

Уже за кілька тижнів в Україні може виникнути транспортний колапс, оскільки УЗ не може забезпечити аграріїв достатньою кількістю локомотивів та вагонів, аби вивезти урожай. У зв’язку з цим в Аграрній конфедерації наголошують на необхідності створення оперативного логістичного штабу.

Про це повідомляє Delo.

У сьогоднішніх умовах існування монополії Укрзалізниці, яка не може надати сільгоспвиробникам потрібну кількість вагонів та локомотивів, вивезти очікуваний рекордний урожай зернових вчасно і без втрат в Україні неможливо.

Читайте: 3 етапи формування ринку землі від радника президента Олега Устенка

В Українській аграрній конфедерації наголосили: якщо монополіст і надалі лише підвищуватиме тарифи і не поліпшуватиме якість перевезень, транспортного колапсу та економічних втрат у країні не уникнути.

Голова УАК Леонід Козаченко відзначає, що пікові навантаження виникнуть уже через кілька тижнів, тому, щоб запобігти розвитку кризи, слід створити оперативний штаб з перевезень.

Оскільки подібна логістична ситуація повторюється в Україні щороку, в Українській аграрній конфедерації вимагатимуть від нового парламенту позбавити Укрзалізницю монополії на ринку вантажоперевезень.

«Нам вдалося дещо зробити в цьому напрямку 2 роки тому. Ми вибороли дозвіл на використання приватних вагонів. Завдяки цьому вирішили проблему дефіциту вагонів і дали можливість запрацювати близько двом десяткам українських підприємств, причетних до випуску цих вагонів», – розповів Леонід Козаченко.

На сьогодні слід надавати перевагу українським виробникам та почати масштабну модернізацію рухомого складу Укрзалізниці – вважають в УАК.

Як повідомляв Landlord, голова Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко заявив, що Мінінфраструктури та УЗ повинні на особливо складний для аграріїв період створити так званий штаб, який координуватиме перевезення врожаю.

Поділися

Логістика        05 серпня 2019 10:30

Як УЗ вирішила проблему з транспортуванням зернових

УЗ збільшить кількість залізничних маршрутних станцій із 83 до 140. Їх поділять на групи за потужністю та добовою швидкістю відвантаження.

Про те, як  «Укрзалізниця» організує  транспортування зерна нового врожаю, розповідає ЦТС. Керівництво УЗ поінформувало про новації в логістиці на зустрічі з представниками бізнесу.

Так, до вже існуючих 83 залізничних станцій для вантажних перевезень  УЗ додасть ще  55-57 і доведе кількість до 140. Станції будуть поділені на 2-3 групи за потужністю та добовою швидкістю відвантаження. Наприклад, для станцій першої групи маршрут формуватиметься протягом доби; для 2-3-ї груп – протягом 2-3 діб. Мінімальна норма вагонів для маршрутної відправки – не менше 44 вагонів.

Такі плани озвучило керівництво «Укрзалізниці».

Вводяться нові види відправки зерна:

  • графікова відправка – прямими маршрутами, за певним годинним графіком;
  • кільцева відправка – порожні та навантажені вагони прямуватимуть у складі маршрутів з дотриманням графіку.

Відхилення від графіків допускається не більше 4 годин.

Читайте: Євген Кравцов розповів, як УЗ ставиться до конкуренції в залізничних вантажоперевезеннях

Щодоби «Укрзалізниця» формуватиме близько 15 відправок з власних вагонів. В УЗ визнають, що кількість  вагонів є обмеженою. При їх розподілі пріоритет надаватиметься графіковим відправкам. Їх розподілятимуть між 140 маршрутними елеваторами, а вантажовідправникам відкриють інформацію про розподіл, щоб уникнути зловживань.

Як раніше повідомляв Landlord, УЗ обмежила відвантаження зернових у зерновозах власного й орендованого парку, ввівши конвенції для низки компаній.

 

Поділися

Логістика        02 серпня 2019 08:17

Євген Кравцов розповів, як УЗ ставиться до конкуренції в залізничних вантажоперевезеннях

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов заявив, що прихильно ставиться до ідеї створення конкурентного ринку залізничних перевезень в Україні.

Про це повідомляє НВ.

За словами очільника УЗ, його особиста думка збігається з позицією компанії щодо позитивного сприйняття зазначеної ідеї.

Читайте: Українські аграрії можуть втратити частину врожаю через транспортний колапс – Олександр Криворучко

«Я особисто, і, в принципі, позицією компанії на сьогодні є те, що ми прихильно ставимося до конкурентного ринку залізничних перевезень – як вантажних, так і пасажирських», – відзначив Євген Кравцов.

Проте, на думку керівника УЗ, сьогодні компаній, які прагнуть взятися за пасажирські залізничні перевезення, немає, оскільки в Україні лише кілька напрямків окупаються з точки зору операційних витрат.

Landlord раніше повідомляв про те, що Кернел за $64 млн купив найпотужнішого після УЗ залізничного оператора.

Поділися

Логістика        01 серпня 2019 08:19

Кернел, Агропросперіс та інші потрапили під конвенції УЗ на перевезення зерна

УЗ обмежила відвантаження зернових у зерновозах власного й орендованого парку в напрямку морського порту Чорноморськ та Миколаївського морського порту, ввівши конвенції для низки компаній на період  з 31 липня до 3–4 серпня.

Про це повідомляє AgroPortal з посиланням на інформацію Укрзалізниці.

Так, з 31 липня до 3 серпня на портових станціях Чорноморськ і Чорноморськ-експорт введені конвенції на відвантаження зернових для ТОВ Трансбалктермінал, Кернел-Трейд та Інерко Трейд С.А.

Читайте: Українські аграрії можуть втратити частину врожаю через транспортний колапс – Олександр Криворучко

Тимчасові обмеження введені для відправлення зернових на станції Жовтнева і Жовтнева-Експорт. З 31 липня до 3 серпня заборонено відправляти зерно компанії Аскет Шиппінг, з 31 липня до 4 серпня – ТОВ МСП Ніка-Тера, ТОВ Українська зерноторгова компанія, Orsett Tradin, Кернел-Трейд, Агропросперіс, Sierents Global Merchants, ТОВ Луї Дрейфус Компані Україна, CHS, Oskondi Ventures Limited, GrainCorp та Ілта агрібізнес.

Landlord раніше повідомляв про те, що останнім часом Укрзалізниця максимально обмежила доступ до залізничної інфраструктури представникам малого та середнього аграрного бізнесу. Валерій Ткачов апелює до АМКУ.

Поділися
Показати ще