АТ “Укрзалізниця” має намір запустити нову послугу щодо інтермодальних перевезень у міжнародному сполученні — збірні потяги з Польщі до України та зворотно.
Про це пише Rail.insider.
Особливістю нової послуги буде те, що завдяки партнерам дочірня компанія АТ “Укрзалізниця” — UZ Cargo Poland — зможе забирати вантажі з основних портів Польщі — Гданська та Гдині, а також з будь-якого місця сусідньої країни, доправляти їх автотранспортом до власних терміналів і накопичувати впродовж 7-10 днів для подальшого відправлення на термінали філії “Центр транспортного сервісу “Ліски” — Київ, Одеса, Дніпро, Харків, Скнилів.
Компанія надає для потреб бізнесу контейнери власності партнерів, перевантажує та індивідуально може надати послуги довезення автотранспортом як по Польщі, так і по Україні. Також є можливість накопичення експортних потягів на терміналах ЦТС “Ліски” та відправлення до портів Польщі або на термінал у Польщі.
Відправлення плануються щотижня.
Читайте також: “Укрзалізниця” для ремонтних робіт планує залучити приватні підприємства
Окрім того, бізнес має змогу самостійно подавати вантаж для відправлення до партнерських терміналів UZ Cargo Poland, а далі компанія вже доправить вантаж власним інтермодальним потягом до України. Середній транзитний час руху поїзда з польських терміналів до Київ-Ліски становить приблизно п’ять-шість днів.
Зазначається, що за останні три місяці компанія UZ Cargo Poland вивезла понад 27 пар потягів у напрямку Польща – Україна – Польща та перевезла 4,3 тис. TEU. Ще 1 тис. TEU перебувають на завантаженні та на шляху до портів.
Нагадаємо, “Укрзалізниця” планує досягти чистого прибутку в розмірі 7 мільярдів гривень за 2023 рік, порівняно зі збитком в 9,6 мільярда гривень у 2022 році.
Протягом минулого місяця Укрзалізниця встановила новий рекорд, перевізши 14 мільйонів тонн вантажів – найвищий показник з початку повномасштабної війни. Про це заявив президент України Володимир Зеленський у своєму відеозверненні.
АТ “Укрзалізниця” частково переглянуло умови проведення аукціонів з використання вагонів-зерновозів (ЗРВ), збільшивши їхню кількість 300 на добу.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!