Про це повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук Сингента Україна.
Конкурс «Агробренд» проводиться з 2009 року Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» спільно з ТОВ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок». Він покликаний об’єктивно оцінювати ресурсні агрокомпанії, вивчати динаміку ринку, потреби і вимоги споживачів.
Читайте: Олександр Федоров назвав умови для розвитку насіннєвого ринку в Україні
Найуспішніші бренди в галузі АПК визначали шляхом опитування власників та фахівців різних господарств з усіх регіонів України.
Landlord раніше повідомляв про те, що Україна працює над приєднанням до міжнародних асоціацій із сертифікації насіння по цукрових буряках та олійних культурах. Це дасть можливість українському товаровиробнику вийти на міжнародні ринки.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!