AGCO реорганізувала систему дистрибуції техніки Massey Ferguson, Fendt та Valtra в Україні
Корпорація AGCO завершила реорганізацію системи дистрибуції техніки Massey Ferguson, Fendt та Valtra в Україні за європейським зразком двоканального підходу формування мережі. Про це заявили очільники корпорації 3 липня 2018 р. в Києві.
Як зазначив старший віце-президент AGCO, керуючи регіоном Європи і Близького Сходу Роб Сміт, протягом 2017-2018 рр. продажі тракторів портфеля компанії у Європі стабільно стримаються приблизно на позначці 254 тис. од. на рік.
«5-6 років тому в Україні продавалися десь 1,2 тис. тракторів західних брендів на рік. Зараз ця цифра вже перевищила 3 тис. тракторів, а на наступний рік ми прогнозуємо продажі західних тракторів на рівні 4-4,5 тис. од. При цьому наша компанія 8 років тому займала приблизно 3-4% ринку нових тракторів в Україні, у минулому році частка AGCO зросла до 8%, а найближчі роки ми маємо наміри зайняти нішу у 15%», – впевнено заявив Роб Сміт.
Впевненості йому додало те, що, як повідомив пан Роб Сміт, корпорація завершила реорганізацію своєї дистрибуторської мережі в Україні і адаптувала її до загальноєвропейської стратегії AGCO. Використовуються два ексклюзивні та повнофункціональні канали дистрибуції – один для техніки під маркою Massey Ferguson, інший – для Fendt та Valtra.
Більш детально цю думку розвинув Крістоф Гроблінгхоф, віце президент AGCO, відповідальний за дистриб’юторський менеджмент. За його словами, мова йде про повноцінний двоканальний підхід формування дистриб’юторської мережі і об’єднання брендів в разі потреби.
«Ми притримуємося 6 принципів дистрибуції задля розвитку мережі: ексклюзивність, повний асортимент, формування бренду, дилерська активність, близькість до покупця і вектор дистрибуції. Останній принцип – це правила, за якими діють всі наші дистриб’ютори і дилери», – розповів Крістоф Гроблінгхоф. Щодо об’єднання брендів, то, за словами пана Крістофа, зараз мова йде про інтеграцію ТМ Challenger у структуру бренду флагманського бренду корпорації – Fendt.
Дійсно, як підтвердив голова представництва AGCO в Україні Роман Шаповал, вже зараз в Україні сформовано два повноцінних канала дистрибуції – для Massey Ferguson і Fendt/Valtra. З 2018 р. компанії «АСТРА», «Агроструктура», «Цеппелін Україна» та «ТК Агроспейс» реалізують техніку Fendt та Valtra, а компанії «АМАКО», «Бізон Тех», «МІНЕТЕХ» і «Волинська Фондова Компанія» продають та обслуговують техніку Massey Ferguson.
Загалом, за його оцінками, ринок нових тракторів в Україні складає близько 10 тис. од на рік. Найбільш динамічно розвивається сегмант машин потужністю 100-200 к.с., але, поряд з цим у аграріїв росте потреба у потужних тракторах 300+ к.с. «За нашими прогнозами у найближчий час ринок буде залишатися стабільним», – заявив пан Шаповал.
Крім того, керівники AGCO повідомили, що у 2019 р. в Україні запланована демонстрація інноваційного комбайну IDEAL, який, за їх словами, взагалі «переверне» уявлення сільгоспвиробників про комбайни взагалі. Зараз ця машина вже проходить перші випробування у Європі. Але у AGCO основні надії на розвиток продажів у регіоні пов’язують саме з Україною, як одним з найпотужніших світових виробників сільськогосподарської продукції.
Нагадаємо, що корпорація AGCO зі штаб-кварирою у м. Дулут, Міннесота, США є одним зі світових лідерів з розробки, виробництва та дистрибуції техніки і рішень для сільського господарства. Техніка AGCO продається під основними торговими марками Challenger®, Fendt®, GSI®, Massey Ferguson® і Valtra® та за підтримки технологій обробки даних Fuse®. Річний оборот компанії у 2017 р. становив $8,3 млрд. При цьому біля 4% цієї суми корпорація витратила на нові розробки. В Україні AGCO представлена з 1997 р.