Попри деблокаду українських портів, експорт українського зерна продовжують здійснювати вантажівки. Як результат, великі черги на кордоні показали необхідність у додаткових пунктах пропуску. Міністр аграрної політики та продовольства України Микола Сольський розповів як наразі вирішується питання великих черг вантажівок на польсько-українському кордоні.
Так, зараз планується додатково визначити один-два пункти пропуску на кордоні України та Польщі, що дозволить пропускати порожні вантажівки в обидва боки.
“Нам потрібно зробити певні речі: розподілити види товарів, які експортуються, здійснювати постійний, щоденний обмін інформацією з поляками для того, щоб вони могли вибудовувати свою роботу. Також важливо визначити один-два прикордонні переходи чи виділити на них окремі смуги, щоб можна було пропускати порожні вантажівки в обидва боки”, – пояснив міністр.
Нагадаємо, через величезні затори на західному кордоні України, українські фермери додатково витрачають €80−90 на транспортування 1 тонни зерна.
Кількість вантажних автомобілів на українсько-польському кордоні постійно зростає через низьку пропускну здатність митниці з польської сторони.
Україна та Польща підписали меморандум про розробку інструментів сприяння торгівлі. Ним передбачено страхування вантажів.