Новини

5 яскравих прикладів використання контент-маркетингу в аграрній галузі

Реклама, орієнтована на контекст, може успішно просувати смартфони, але виявляється неефективною в просуванні послуг моніторингу полів або ISOBUS-терміналу. Замість того щоб покладатися на непотрібні рекламні компанії та незграбні стратегії в соціальних мережах, передові компанії вважають за краще створювати цінний і цікавий контент – найкращий інструмент для залучення нових клієнтів в аграрній сфері та утримання їхньої уваги.  А з вимірюванням результатів допоможе налаштування web-аналітики.

Інноваційні продукти знаходять своїх покупців через тривалий процес пояснення проблем, демонстрації способів їх розв’язання, навчання клієнтів і демонстрації можливостей за допомогою брендової стратегії. Ми зібрали 5 видатних прикладів контенту в сільському господарстві, здатних привернути увагу різних аудиторій – від фермерів та інвесторів до акціонерів агрохолдингів.

Australian Agricultural Company:

Путівник від корови до столу. Компанія Australian Agricultural Company вирішила підійти до залучення клієнтів креативно, представивши відео про шлях яловичини – від ферми до столу. Цей контент дає змогу глядачам зануритися в атмосферу виробництва, асоціюючи бренд із поняттями екологічності та надійності. Подібний підхід створює міцні зв’язки з клієнтами і стимулює їх до здійснення покупок.

AgVenture:

За рамками прибутку AgVenture показує своє захоплення розвитком галузі, а не обмежується лише прагненням до прибутку. З лаконічним слоганом “Більше, ніж просто насіння” компанія передає свою глибоку прихильність продуктам і розвитку аграрного сектора. Такий унікальний підхід викликає інтерес і створює у компанії авторитет в очах клієнтів.

Kernel:

Візуалізація бізнесу Компанія Kernel прагне заощадити час інвесторів, надаючи зрозумілу візуалізацію свого бізнесу у звітах. Використання інфографіки дає змогу представити складну інформацію лаконічно та зрозуміло. Звіт містить конкретні цифри, факти та прогнози, а також численні графіки, що спрощують сприйняття інформації.

Kusto Agro:

Сучасна сільська газета Агрокомпанія Kusto Agro освіжає формат сільської газети, роблячи її доступною та цікавою для сільських жителів. Газета містить прості пояснення складних аграрних тем, поданих зрозумілою мовою. Компанія також розробляє контент для внутрішнього використання, надаючи інформацію своїм співробітникам у зручній формі.

МХП:

Блог про життя компанії Українська агропромислова компанія МХП підтримує блог “МХП stories”, в якому ділиться повсякденним життям компанії. Відео в блозі створюють близький зв’язок з аудиторією, представляючи реальних людей та їхні історії. Персоналізація авторів контенту встановлює живий зв’язок між продуктом і клієнтами, роблячи бренд ближчим до своєї аудиторії.

Насамкінець можна зазначити, що ці приклади контент-маркетингу в аграрній сфері є яскравими й успішними моделями, здатними привернути увагу та зміцнити зв’язок із різноманітною аудиторією. Від розповідей про виробничі процеси до візуалізації бізнесу та живих блогів, ці компанії демонструють, як цінний і якісний контент може стати ключем до успішної маркетингової стратегії в аграрній індустрії.

Якщо ви також прагнете поліпшити свою контент-стратегію і досягти більшого в аграрній сфері, рекомендуємо звернути увагу на інструменти та ресурси, що надаються Netpeak. Ця компанія спеціалізується на маркетингових рішеннях і може запропонувати корисні інструменти для аналізу ефективності вашої контент-стратегії, а також допомогу в оптимізації ваших маркетингових зусиль

Марченко Наталія

У журналістиці з 2014 року. Старший редактор стрічки новин landlord

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку