04.12.2018 17:47

Високоолеїновий клуб


«Високоолеїновий клуб» пройшов 5 жовтня у столичному готелі InterContinental Kyiv.

Організаторами заходу стали компанія Syngenta у партнерстві із Landlord. Спонсорами заходу виступили Коньячний дім Hennessy, вино Нової Зеландії Cloudy Bay, курорт Forte Village Resort.

Ключа тема для обговорення — злети і падіння ринку високоолеїнової соняшникової олії за останні роки, а також його нинішня спокійна фаза розвитку, що дає його учасникам можливість довгострокового планування.

Серед спікерів на заході були керівник з розвитку бізнесу олійних компанії Syngenta Луїс Карлос Алонсо, директор із глобальних закупівель компанії «PepsiСo Україна» Руслан Денежко та керівник з розвитку бізнес- рішень у сфері переробки сільськогосподарської продукції компанії «Сингента Україна» Сергій Тимошенко.

Також учасники заходи зійшлися на думці, що з огляду на поточну динаміку цін на олії-конкуренти привабливість соняшникової високоолеїнової олії для глобальних продовольчих компаній буде зростати.

Докладніше про висновки кожного зі спікерів «Високоолеїнового клубу» Landlord писав раніше.

Також читайте ексклюзивне інтерв’ю директора із глобальних закупівель компанії «PepsiСo Україна» Руслана Денежка про наміри компанії  збільшити використання високоолеїнової олії у виробництві снеків.

 

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!