«Високоолеїновий клуб» пройшов 5 жовтня у столичному готелі InterContinental Kyiv.
Організаторами заходу стали компанія Syngenta у партнерстві із Landlord. Спонсорами заходу виступили Коньячний дім Hennessy, вино Нової Зеландії Cloudy Bay, курорт Forte Village Resort.
Ключа тема для обговорення — злети і падіння ринку високоолеїнової соняшникової олії за останні роки, а також його нинішня спокійна фаза розвитку, що дає його учасникам можливість довгострокового планування.
Серед спікерів на заході були керівник з розвитку бізнесу олійних компанії Syngenta Луїс Карлос Алонсо, директор із глобальних закупівель компанії «PepsiСo Україна» Руслан Денежко та керівник з розвитку бізнес- рішень у сфері переробки сільськогосподарської продукції компанії «Сингента Україна» Сергій Тимошенко.
Також учасники заходи зійшлися на думці, що з огляду на поточну динаміку цін на олії-конкуренти привабливість соняшникової високоолеїнової олії для глобальних продовольчих компаній буде зростати.
Докладніше про висновки кожного зі спікерів «Високоолеїнового клубу» Landlord писав раніше.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!