Новини    12 вересня 2018 15:29

З початку року «Укрзалізниця» перевезла більше 19 млн тонн зернових


За 8 місяців 2018 року ПАТ «Укрзалізниця» перевезено 19,2 млн тонн зернових вантажів, з них призначенням на припортові станції дирекції з організації взаємодії портів та припортових станцій регіональної філії «Одеська залізниця» перевезено близько 13,5 млн тонн у 202 тис. 33 вагонах, або більше 70% від загального обсягу перевезеного зерна. Про це повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».

В обговоренні актуальних питань організації перевезень вантажів агропромисловості взяли участь в.о. директора регіональної філії «Одеська залізниця» Сергій Нікулін та начальник дирекції з організації взаємодії портів та припортових станцій Андрій Киман.

За словами в.о. директора регіональної філії «Одеська залізниця» Сергія Нікуліна, наразі залізниця працює в складних умовах, коли нагального вирішення потребує низка системних питань як з боку залізниці, так і з боку контейнерних терміналів, серед яких невиконання плану вивантаження, зміна номенклатури вантажів, проблеми з підходами суден або складами, диспропорція розвитку портової та залізничної інфраструктури тощо.

«Наразі ми працюємо над розробкою проекту певного механізму компенсації для того, щоб бізнес був зацікавлений в інвестиціях у розвиток інфраструктури припортових залізничних станцій, адже наразі, вкладаючи кошти в інфраструктуру, інвестор далі передає її на баланс залізниці», – підкреслив Сергій Нікулін.

Згідно повідомленню, для ефективного вивезення зерна нового врожаю ПАТ «Укрзалізниця» збільшує частку маршрутних відправок. Більшу частину таких маршрутів відправлятимуть за чітким та регулярним графіком з урахуванням пропускної спроможності портів.

Начальник дирекції з організації взаємодії портів та припортових станцій Андрій Киман стверджує, що наразі розглядається тарифна складова приймально-відправних операцій на предмет виділення з загального тарифу коштів, що будуть призначені для розвитку інфраструктури припортових станцій, а при видачі власникам під’їзних колій технічних умов закладається розвиток інфраструктури – це єдиний дієвий спосіб нарощувати експорт зерна, збільшуючи пропускну спроможність станцій. Наразі припортові станції формують заявки на підвід поїздів на основі потреб стивідорних компаній, збільшуючи на себе підхід вантажів, спланувавши чітку взаємодію моряків і залізничників виключаючи надлишкову маневрову роботу на станціях призначення. Фахівцями Дирекції залізничних перевезень з організації взаємодії портів та припортових станцій регіональної філії «Одеська залізниця» розпочато детальний аналіз перероблювальної спроможності вантажних фронтів стивідорів на припортових станціях на предмет оптимізації їх роботи та шляхів збільшення перероблювальної спроможності.

Ще немає новин у цій стрічці ...