Кравцов: нова концепція перевезення зернових є успішною

Зараз для «Укрзалізниці» пріоритетними є саме маршрутні вантажні перевезення, а не вагонні відправлення. Обсяги перевезеної продукції та показники обігу вантажних вагонів підтверджують правильність обраної Укрзалізницею стратегії. Про це повідомив в.о голови ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
«Перевезення зерна відбувається здебільшого маршрутами, обсяги внутрішніх перевезень збільшилися на 10 %, експортні – на рівні минулого року. Маршрутні відправки дозволили значно покращити обіг нашого вагона: якщо в минулому році в цей період наш зерновоз обертався в середньому 15 днів, то в цьому році він обертається вже за 10 днів. Обіг вагона покращився, і, як наслідок, збільшилися обсяги перевезень», – повідомив Євген Кравцов.
Керівник національного перевізника заявив, що зернотрейдерам потрібно краще планувати перевезення, хоча б на квартал вперед.
«Ми вкотре наголошуємо, що має бути чітке планування, і просимо зерновиків наперед окреслити, куди, звідки і скільки вантажів вони планують везти, але, на жаль, зі свого боку вони заявили про неготовність планувати свої перевезення навіть на 3 місяці наперед, хоча оптимальним нам бачиться піврічний цикл планування», – розповів Євген Кравцов.
За його словами, Укрзалізниця вкотре окреслила свої можливості забезпечити перевезення зернових в обсязі 3 млн тонн на місяць, проте замовлення надходять на значно більші обсяги. У зв’язку із цим представники компанії запропонували учасникам ринку у своєму колі розробити принципи, які задовольнятимуть всіх власників продукції щодо пропорційного та прозорого розподілу вагонів для перевезення саме цього обсягу вантажів.