Новини

Україна відкрила 16 нових ринків для експорту агропродукції: що продаємо і куди

У 2024 році українським експортерам вдалося відкрити 16 нових ринків для агропродукції у дев’яти країнах світу. Про це повідомила пресслужба Держпродспоживслужби. Завдяки цьому Україна зміцнює свої позиції на міжнародному ринку сільськогосподарської продукції та розширює географію постачань.

Нові ринки та продукція

Ось що саме та куди тепер експортує Україна:

  • Ізраїль: борошно з птиці, пір’я, рибне борошно; олії та жири для годування тварин; ветеринарний сертифікат здоров’я для супроводу рептилій.
  • Китай: мед.
  • Кувейт: морські та річкові водні тварини (риба, молюски, ракоподібні, голкошкірі) та продукти з них.
  • Бахрейн: м’ясо птиці та продукти з нього.
  • Боснія і Герцеговина: м’ясо механічного обвалювання з птиці.
  • Канада: яєчні продукти.
  • Албанія: консервовані корми для домашніх тварин; жувальні предмети для домашніх тварин; м’ясні продукти для споживання людиною.
  • Молдова: непарнокопитні, зареєстровані для племінних та користувальних цілей; напівфабрикати з м’яса птиці; композитні продукти; м’ясні продукти для споживання людиною.
  • Північна Македонія: м’ясні продукти.

Україна як міжнародний аграрний гравець

Завдяки розширенню експортних можливостей Україна тепер має доступ до 360 торгових напрямків для агропродукції. Розширення включає як рослинну, так і тваринну продукцію.

За словами голови Держпродспоживслужби Сергія Ткачука, триває активна співпраця з понад 60 країнами світу, щоб забезпечити українським виробникам нові можливості для експорту.

Що це означає для економіки

Нові експортні ринки не лише розширюють горизонти для вітчизняних аграріїв, а й сприяють зміцненню економіки України, створенню нових робочих місць та підвищенню міжнародної конкурентоспроможності української продукції.

Україна продовжує доводити, що її аграрний сектор здатний адаптуватися до сучасних викликів і залишатися надійним партнером для іноземних ринків навіть у складних умовах.

Нагадаємо, ціни на сою знижуються шостий тиждень поспіль, а пшениця зростає через нестачу пропозицій.

Традиційний зимовий сезон, зокрема січень і лютий, вважається найсприятливішим періодом для реалізації української пшениці.

Марченко Наталія

У журналістиці з 2014 року. Старший редактор стрічки новин landlord

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку